Poster: Sound-Division
Waar ben je dan mee bezig als je alles al goed hebt staan, wat is het dan voor een kunst om dj te zijn??
ja, de goeie platenkeuze zoeken, maar voor de rest??
Poster: Martullia
Mensen die met de computer mixen en timewarpen zijn geen echte DJ's maar eigenlijk gewoon bedriegers die proberen te doen of ze kunnen draaien. Maarja partysquad die doen gebruiken ook midi, op de radio tenminste.
Zonder Cdj 2000 is het ook en heel stuk moeilijker om echt een vette live mix te maken. Heb zelf ook niet helaas.
Zonder Cdj 2000 is het ook en heel stuk moeilijker om echt een vette live mix te maken.
Mensen die met de computer mixen en timewarpen zijn geen echte DJ's maar eigenlijk gewoon bedriegers die proberen te doen of ze kunnen draaien. Maarja partysquad die doen gebruiken ook midi, op de radio tenminste.
Zonder Cdj 2000 is het ook en heel stuk moeilijker om echt een vette live mix te maken. Heb zelf ook niet helaas.
Poster: styloos
Hoi hoi,Ik ben even benieuwd ik moet binnenkort een een mix opsturen van me zelf naar iemand toe...mijn vraag is hoe zetten jullie een mix in elkaar live op je dj set of via computer.....gebruiken jullie radio edits of juist meer extended versieBen er ff benieuwd naar.
Even voor de duidelijk heb zelf ook didgitaal gedraaid, en blijf er bij dat het iets is voor mensen zondeer skill.
Zijn alleen bedacht om het draaien voor een grotere doelgroep mogelijk te maken.
Poster:?Martullia
En wat ik bedoel met de van cdj 2000. Is dat het meoeilijker is om met 2 platenspelers iets vets te maken in een korte tijd dan met 2 cdj 2000.
Even voor de duidelijk heb zelf ook didgitaal gedraaid, en blijf er bij dat het iets is voor mensen zondeer skill.
Zijn alleen bedacht om het draaien voor een grotere doelgroep mogelijk te maken.
En wat ik bedoel met de van cdj 2000. Is dat het meoeilijker is om met 2 platenspelers iets vets te maken in een korte tijd dan met 2 cdj 2000.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.