Poster: Snoey
Mixes maak ik altijd op de computer, het is namelijk niet voor live gebruik. Het voordeel voor mij is dat ik mij volledig kan focussen op het selecteren van platen en ik ze korter kan knippen en editen, waardoor het tempo erin blijft.?
Poster: Lightzone
geeft dit geen fout beeld?
mensen willen jou draaikunsten horen, niet een gemaakte mix op de pc...
Nee, de mixen die ik maak, bijvoorbeeld de Hot Mix die ik hier ook elke maand post, is bedoeld om houseliefhebbers een toegankelijke mix beschikbaar te stellen voor op de Ipod of in de auto bijvoorbeeld.?
Daarnaast beheers ik bijna elk onderdeel van het DJ'en. Mixen, scratchen (geen pro), platenkeuze, efx en microfoon gebruik is voor mij geen probleem live.?
@ Ras
Als ik mijn demo live wil na mixen, dan kan dat prima gedaan worden. Ik brand mijn gebrande editjes, getimewarped en geknipt op cd's. Vervolgens stop ik ze in de cdj en druk steeds op het juiste moment op play en dan draai je hem live precies na.?
En dan sta je raar te kijken hoeveel goed betaalde dj's dit doen (hun platen van te voren timewarpen en of knippen en plakken).
Ik heb er geen probleem als een Dj zijn platen van te voren timewarped, ik wil gewoon een vette set horen, zonder trainwrecks en slecht getimede overgangen.?
Poster: RAS
Knippen en plakken van tevoren, zodat je een eigen edit hebt, dat is niet zo raar. Gewoon een meningsverschil met de maker van het orginele nummer. Wat time-warpen is moet je me ff uitleggen.
Poster: baath
nog ff en der staat geen dj meer maar en pc die alles netjes aan elkaarplakt :S
maar heel jou collectie is dus netjes geknipt,ge-edit en gewarpt?
ontopic.
lijkt me dat als je een demo mix moet sturen dat je gewoon ff live mix dan horen ze tenmiste echt wat je kan
Nee, de mixen die ik maak, bijvoorbeeld de Hot Mix die ik hier ook elke maand post, is bedoeld om houseliefhebbers een toegankelijke mix beschikbaar te stellen voor op de Ipod of in de auto bijvoorbeeld.?
Daarnaast beheers ik bijna elk onderdeel van het DJ'en. Mixen, scratchen (geen pro), platenkeuze, efx en microfoon gebruik is voor mij geen probleem live.?
@ Ras
Als ik mijn demo live wil na mixen, dan kan dat prima gedaan worden. Ik brand mijn gebrande editjes, getimewarped en geknipt op cd's. Vervolgens stop ik ze in de cdj en druk steeds op het juiste moment op play en dan draai je hem live precies na.?
En dan sta je raar te kijken hoeveel goed betaalde dj's dit doen (hun platen van te voren timewarpen en of knippen en plakken).