Ik niet echt. Ik kreeg een redelijk gevoel terug te zijn in Libanon waar ik in 1982 tijdens mijn diensttijd zat ?Aardig hoog boem & knal gehalte, met een doodsbange hond naast me. Gelukkig maar 1 van de 3, die Rottweiler en kleine Sheltie sliepen overal dwars doorheen , maar wat ging het tekeer zeg , wel megaheftig!! Toch maar ff de hoofdstekker van mijn boothe en pc los gemaakt, wel prioriteiten stellen natuurlijk
What do you think about Lekker geslapen vanacht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja hier ook! zo erg zelfs dat het water me kamer in kwamde wind stond erop en de regen kwam precies tussen de dakpannen door, precies in het schot waar de cadeaus voor me pa stonden! dus mijn ma en ik als een gek alles weghalen en droogmaken! joepiee! voor de zekerheid ook maar de stekker uit me booth gehaald, want de bliksem was toch wel erg dichtbij!
aan de andere kant was het echt prachtig om te zien:d!
ik heb hele nacht niet geslapen.....teringzooi...hele tijd licht in me kamer terwijl ik verduisterende gordijnen heb...en dat geluid ook...maar het is de natuur en eens in de zoveel tijd mag het wel van mij...
Hier ook, ik heb altijd de aan uit knop van me stekkerdoos uitstaan na het draaien. Het was namelijk hier ook wel dichtbij :P Toen ik om half 5 wakker werd was het al volop aan de gang en heb ik eerst maar me raam dicht gedaan. Toen kon ik zo weer verder slapen tot 6uur :P
Niet eens geslapen, naar het prachtige bliksem staan kijken, moest er toch om half 5 doorheen Wel voor de zekerheid een aantal stekkers eruit getrokken natuurlijk.
Was lekker rustig hier in Limbabwe, heb de raam open gehad vannacht, wel de rolluik dicht, maar t heeft hier alleen geregend en hard gewaait, het heeft ons net geschamt. Heb wel foto`s gezien en veel gehoord van fam. in A'dam. Mega heftig:S
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.