Hallo vrienden, Ik zit met?het volgend probleem: Ik ben van plan om een nieuw actief-speakersysteem aan te kopen en de nieuwe JBL-PRX serie speelt wel enorm goed. Nu mijn vraag is wat is het verschil tussen de PRX en de EOS serie want die hebben toch heel veel van elkander weg? ps: tot nu toe ben ik van plan om 4xJBL-PRX 512M aan te kopen. Greets
What do you think about Verschil tussen JBL PRX en EOS ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
denk dat er andere componenten in zitten.. En de weergave anders is.. Je zou misschien de specs op de site kunnen moeten opzoeken en met elkaar verglijken..
De enkel en dubbel 15" uit de PRX-serie ken ik wel. Ik heb daar zelfs bij hun introductie een demo van gehad van JBL zelf. Die klinken lekker en gaan ook redelijk hard in hun klasse, hoewel ik persoonlijk liever de vergelijkbare modellen uit de passieve SRX-serie heb want die doen het nog een stukkie beter.
De PRX-en klinken veel beter dan de Eon G2. Maar er is nu net een nieuwe EON-serie (duurder ook weer) uit met lichtgewicht componenten. Die heb ik nog niet gehoord, dus daar kan ik geen vergelijking mee maken.
PS Voor wie dit belangrijk vindt: de nieuwe EON-serie ziet er niet uit. De PRX-serie wel...
THX Victor, Als er nog mensen zijn met ervaringen, deel ze hier dan aub
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.