Poster: Stefjuuh
Enne, Iets beter je huiswerk doen voor je wat roept, want ik kan met DJM-400 ook kleiner en groter gaan dat de beatbank, dmv de +/- buttons. De beatbank is in dat opzicht zelfs een voordeel, want je kan een echo van af 1/4 DIRECT naar 1/1 gooien, ipv 4 keer op dat knopje te moeten drukken!
Dat je hier meningen en ervaringen deelt, oke, maar ga geen onzin vertellen.
!
Poster: Stefjuuh
Ik moet wel zeggen dat de DJM-600's die ik tegen ben gekomen vrij afgeragde modellen waren...
Poster: Tomazos
zijn wel knappe, ik moest binnen 1 dag voor een kleinere zaal in een lokatie een djm 600 hebben..(ivm bier e.d en paar keer huren ben je dat bedrag ook kwijt)
rond gebelt op marktplaats.. 1,5 uur gereden.. dat ding was echt SUPER netjes.. voelde en zag eruit als nieuw, knoppen klikte nog allemaal, faders nog als nieuw, kompleet gereviseerd.. hij gebruikte het als mengpaneel voor zijn pc/cd speler/minidisc te schakelen naar zijn versterker..
weetje wat ik ervoor betaald heb? 400 euro,
gewoon bellen langsgaan, en bekijken
Mixers waar ik over aan het nadenken ben:De Ecler Nuo5 heeft de beste bouwkwaliteit/features uit dit lijstje, ik zou het wel weten..
Allemaal nieuw en NIET 2ehands.
Ecler nuo 5 5
DJM 400
DJM 600 S
RELOOP RMX 40 DSP BLACK
Poster: Mixt-Ape
Ik vind 2 kanalen ook echt wel te weinig... het geluid van de 600 is anders echt wel slecht! Ik zou voor iets anders kiezen!
Poster: voltcontrol
De voor- en nadelen van de 500/600 serie zijn genoemd, het is duidelijk dat sommigen daar over vallen, anderen niet. (Zoals de Chydo ook al opmerkte)
De Ecler Nuo5 heeft de beste bouwkwaliteit/features uit dit lijstje, ik zou het wel weten..
En voor mezelf:
Ik heb kortgeleden een nieuwe (Ja) Urei 1603 voor 390 E gekocht.
Als ik deze aanbieding niet had gevonden had ik zeker een 2e hands Nuo4 gekocht.
Als ik effecten (/filter) nodig had gehad was het zeker een 2e hands Nuo5 (/Xone62) geworden.
Poster: Illusion
Ik heb de DJM 400.
4 Aansluitmogelijkheden 2 x Phono 2 x CD. Het enige wat je hebt is dat je moet switchen op je channel. Kleinigheidje, maakt niks uit ja. Je kan alleen geen 3 of 4 spelers tegelijk afspelen.
De DJM is zeker een topper. Het is ook een persoonlijke mening wat je zelf lekker vind. Lees hier ook mensen die de 400 niet zijn bevallen.
Poster: Snoey
Oow? welke DJ geeft dan nog meer een zelf georganiseerd concert over alle continenten van de wereld?
Poster: Chydo
Vraagjes:
1.
Wat is het verschil tussen een djm 600 en een djm 600-s? Is is dat wel een betere mixer dan de verouderde 600? IS BEANTWOORD.
2.
Is de reloop RMX-40 DSP Black Fire Edition ook mogelijk als nieuwe mixer.
EDIT*
Mixers waar ik over aan het nadenken ben:
Allemaal nieuw en NIET 2ehands.
Ecler nuo 5 5
DJM 400
DJM 600 S
RELOOP RMX 40 DSP BLACK