Poster: Mixt-Ape
Ik vind 2 kanalen ook echt wel te weinig... het geluid van de 600 is anders echt wel slecht! Ik zou voor iets anders kiezen!
Spreek je uit ervaring?
Ik heb een djm-600 hier staan. Ik ben het echt NIET mee eens met al die negatieve pots hierover.
Het boeit helemaal niks of je over de 0 db gaat draaien (wat op diverse forums staat).
Snel oversturen doet hij ook niet. Wat iedereen vergeet is dat de DJM-600 een?-26 db en +12 db equalizer heeft. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de DJM-400. die een toon helemaal kan killen en maar 9 db kan versterken. Hierdoor kan je met de djm-600 dus sneller (echt) in het rood komen.
De effectenbak en sampler van de djm-600 zijn gewoon super! Echt helemaal geen slecht woord over te zeggen! De beatcounter werkt echt ontzettend snel. Faders zijn soepel en goed. De djm-600 bied gewoon meer mogelijkheden om nog eens een keer door te groeien (pc eraan, of 2 tt's?).
Djm-400 is gewoon een leuke slaapkamermixer. Maar als je meer van plan bent, zou ik voor de djm-600 gaan. Voor het geld (2e hands) hoef je het niet te laten lijkt me.
Kijk dus goed naar de functies. De djm-400 is een stuk nieuwe. De djm-600 is misschien een klein beetje veroudert. Maar het is wel de voorloper van de djm-800. Ti?sto stond er niet voor niets in 2004 mee op de Olympische spelen. Dus niets slechts over de djm-400. Want dat is ook een top ding. Maar met de djm-600 kan je meer en kan je verder door groeien.
Als je je budget nof iets verhoogt dan natuurlijk de djm-700. maar het is veel geld. Dus waarom dan niet nog wat maandjes verder sparen voor djm-800?
Succes met je keuzen. Post je het hier nog ff als je een keuze gemaakt heb?
Tim