Hola! Mijn naam is Guido Rutten, woonachtig in Limburg/Maastricht en ben 17 jaar oud. Ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen met produceren en me te verdiepen in het muziek wereldje. Het bevalt me enorm en ga binnen nu en 2 weken een eigen set kopen! Ongeveer een maand geleden heb ik voor het eerst gedraaid bij de muziekgietarij in maastricht. Daar kun je een DJ-BOOTH huren per uur. Ik ben nog geen DJ maar daar zal snel verandering in komen! Over het produceren: Ik werk met FL studio 8.0 XXL met de nodige plugins/vst's, en voor het snelle knip en plak werk + effecten gebruik ik? Adobe Audition. Ik focus me vooral op House, electro en minimal. Ik zal jullie binnekort wel eens wat van mijn producties laten horen. De reden dat ik me trouwens aanmeld op dit forum, is omdat ik steeds werd doorgelinkt naar djresource als ik vragen over dj apparatuur of produceren had, en vond het wel tijd worden om me aan temelden! Nou hoop ik dat jullie alle kennis en ervaring met mij willen delen zodat ook IK een goeie DJ en Producer kan worden!?
Groetjes Chydo!
What do you think about Voorstellen: Chydo! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
chydo, kun je mij een pm sturen met je email? dan stuur ik even mijn beat in fl studio xxl bestand dan kunnen we samen een nummer maken met m'n nieuwe beat
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.962 days. Post CommentThat would be 198.7 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...