Ervaringen met iKey usb recorder
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Winston    posted on 24-05-2009 21:32
iKey portable usb recorder
Designed to record directly to any external USB storage device, including the iPod?, the iKEY can record audio from any audio device and write it directly to MP3 or WAV format - in real time

iKEY Portable USB Recorder

> Compatible with iPod?
> USB Port (For direct connectivity to supported USB Storage Device)
> Compatible with USB 2.0/1.1/1.0 devices
> Records audio to uncompressed WAV format or MP3 format (w/ selectable bit rate, up to 256kbps)
> Gold plated RCA inputs
> LED Indicator shows memory remaining on target drive
> Battery powered w/ low battery indicator
> DC charger input with DC adaptor included for use with rechargeable batteries
> Level clip indicator
> Record volume control
> Reset button
> Requires 4AA batteries (Not included) Unit Dimensions: 5.43" W x 1.1" D x 3.27" H (138 x 28 x 83)

Weight: Approx. 2lbs
Shipping: Approx. 3lbs

Ik denk na of ik zo een usb recorder wil kopen. Ik vindt het vrij duur voor iets dat alleen kan opnemen.

Dit apparaatje is er sinds 2005 volgens mij.

Gaat het snel stuk en wat is de kwaliteit van de opnamen?

Zijn er mensen met ervaringen?

Tic Toc
User edit by Winston on 24-05-2009 @ 21:45:56 (1%)

What do you think about Ervaringen met iKey usb recorder ??

Vote :   

yogum    posted on 24-05-2009 21:41
Ja, heb de mijne tweedehands gekocht van Twello... Was inderdaad deze versie (Je hebt ook al een nieuwere, zwarte versie...) en ik vind hem erg fijn! Ik heb een tijdje geprobeerd mijn mixen op te nemen met de computer, maar dat ging niet altijd even goed, en is meer gedoe... Met dit apparaatje is het echt heel makkelijk!

Je zet 'm aan, Usb-stick erin, Selecteert opname-kwaliteit (128, 192, 256 kb/s of WAV) en je drukt op Record... Ook laatie in het begin zien hoe vol je USB-stick zit (in procenten dan: 20, 40, 60, 80 of 100 %) en dat is het eigenlijk. Het enige wat je moet doen is in het begin even een paar keer testen, zodat je het volume goed hebt staan. Maar als je dat eenmaal goed hebt staan is hij erg fijn om te gebruiken vind ik. En de kwaliteit is ook gewoon goed!
x-ample    posted on 25-05-2009 10:00
Je kan beter de zwarte versie halen Winking my eye Die is een stuk beter Happy, laughing

(Heb hem zelf en werkt ontzettend goed!)
tairip    posted on 25-05-2009 10:42
Je moet de Ikey plus nemen! Met de gewone zijn nogal wat problemen geweest en slechte service. De plus is een top dingetje.
Ilja    posted on 25-05-2009 10:54
Heb deze via marktplaats voor maar 55 euro weten te krijgen, Cool?? En wat werkt het simpel en fijn. De opname kwaliteid is gewoon CD.? ( wel je Master op de mixer goed opendraaien ).
BunX    posted on 25-05-2009 12:31
Ik heb de Ikey + en ben er zeer tevreden over.
Renzis    posted on 25-05-2009 12:46
Heb hem ook, de zwarte (Ikey Plus).

Zeer fijn en handig ding. Het is wat prijzig als je ook een pc naast je booth hebt staan waar je mee kan opnemen, maar voor live-sets en andere zaken, is het een nuttig en goedwerkend apperaat
tom-j    posted on 25-05-2009 13:45
als het even kan: ga dan voor de?Ikey plus!!
daar kan je op het ding zelf het volume regelen en je kan MP3 ook in 320Kb/s opnemen.
ik heb hem zelf ook en heb er nog nooit problemen mee gehad!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

382 Users online: 289 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 54.472
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.863