Poster: retsek
Hallo, deze week ga ik een nieuwe macbook kopen. .
Poster: ThijsG
nee want dan is het nut van firewire verdwenen. Dat lijkt mij logisch ten minste aangezien FireWire sneller is dan USB. Ik ben bang dat ale oplossingen dus al zijn gegeven maar je kan het altijd nog even navragen bij een Apple Stoere ofzo(waar ze die dingen verkopen of op internet).[edit]: Geen links naar webshops btw, staat in je openingspost
Poster: retsek
Emotionele overweging, je koopt een oud product. Maar blijf on topic, mijn vraag is "bestaat er geen oplossing" ?
Poster: jannickv
is het zoiets wat je bedoeld? fireware to usb?
edit: nee dat is het niet xD snap wat je bedoeld nu
Poster: voltcontrol
omg kerels er zitten hier echt wat incorrecte reacties tussen, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks..
Ik zou tegen de OP zeggen... Koop een USB soundcard.
De Terratec Phase 26 heb je bijv al voor 100 E.
Ik heb nog nooit van eenfatsoenlijk werkende FW naar usb converter gehoord (maargoed ik weet ook niet alles)
Poster: voltcontrol
omg kerels er zitten hier echt wat incorrecte reacties tussen, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks..
Poster:?jannickv
Oooooh meneertje ik weet het veel beter....
Iedereen hier probeert maar te helpen hoor... moet je niet gaan zeggen dat iedereen ze bek moet houden
niet iedereen kan zo inteligent zijn als jij
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.