Wat zouden Jullie doen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ErikMegens    posted on 24-05-2009 10:44
Hey allemaal, ik was gewoon is benieuwd als je moet kiezen Tussen: JBSystems Dynamo 250Watt
(?150)?OF Showtec ClubScan 250 Watt(?100)? ,Welke zou je dan kiezen?

Hier nog een Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=13i2mvhgpdU
User edit by ErikMegens on 24-05-2009 @ 10:54:48 (48%)

What do you think about Wat zouden Jullie doen ??

Vote :   

Bouncy    posted on 24-05-2009 10:47
Een goeie link maken?
ErikMegens    posted on 24-05-2009 10:54
Poster: Bouncy
Een goeie link maken?

zo
User edit by ErikMegens on 24-05-2009 @ 10:55:02 (9%)
dJORD    posted on 24-05-2009 10:57
mooie link hoor,
ik zou voor de dynamo gaan,
de lichtopbrengst lijkt groter, en jb staat boven dap kwa levensduur etc.
Esmee    posted on 24-05-2009 11:02
ik vind ze beiden wel leuk zoals ik ze zag op dat filmpje, maar aangezien t voor drive in is zal ik JB kiezen qua kwaliteit.
DjVictorF    posted on 24-05-2009 11:55
Zien er allebij goed uit! Ik zou denk ik persoonlijk voor de Showtec kiezen vanwegen die extra features die ik wel vet vind!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ErikMegens    posted on 24-05-2009 11:59
Poster: DjVictorF
Zien er allebij goed uit! Ik zou denk ik persoonlijk voor de Showtec kiezen vanwegen die extra features die ik wel vet vind!

hmm ik heb gewoon gekozen voor de JBSystems Dynamo ,maar dat komt omdat ik Drive-In-Show heb en dan hoef ik eigenlijk niet allemaal vn die effecten (voor feestjes met jeugd is dat wel mooi) maar de JBSystems Dynamo zien er ook gewoon goed uit ,en die kon ik makkelijker (goedkooper) via iemand bestellen.

EDIT: (125-,) en die zijn normaal 150/160 euro

(maar dit topic was niet bedoeld als: wat jullie vinden ga ik bestellen als je dat mss denkt ,maar ik wou het gewoon ff wetenCool)
User edit by ErikMegens on 24-05-2009 @ 12:18:32 (38%)
DjVictorF    posted on 24-05-2009 12:01
Poster: ErikMegens

hmm ik heb gewoon gekozen voor de JBSystems Dynamo ,maar dat komt omdat ik Drive-In-Show heb en dan hoef ik eigenlijk niet allemaal vn die effecten (voor feestjes met jeugd is dat wel mooi) maar de JBSystems Dynamo zien er ook gewoon goed uit (en die kon ik makkelijker (goedkooper) via iemand bestellen

Ik vind ze allebei hartstikke vet! Ik wil er misschien ook wel eentje aanschaffen voor mijn drive-in.. Maar dat zie ik nog wel! Die JB Systems Dynamo zijn ook zeker vet hoor!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Boyd    posted on 24-05-2009 21:17
Ik zou voor de dynamo gaan. Als je ze DMX aanstuurt kun je toch ook zelf rainbow maken?
SAMx    posted on 24-05-2009 21:39
ik zou gewoon verder sparen en meer kwalitatievere sans kopen, waar je meer plezier aan zult hebben.
ErikMegens    posted on 24-05-2009 22:47
Poster: SAMx
ik zou gewoon verder sparen en meer kwalitatievere sans kopen, waar je meer plezier aan zult hebben.
 uhm nee? ,dit zijn gewoon goeie lichten! waarom altijd duurste van het duurste? :s
Nick_V    posted on 25-05-2009 01:37
ik heb zelf dj shop voor onderdelen van showtec wacht je supper lang slechte service en geen leuke promoties?
beglec met merke zo als jb systems briteq synq bestellen en binnen de week leverbaar ook onderdelen de scanners van jb gaan heel vlot buiten nog niet zo veel deffecten gehad en had 2 defecten dindag binnen gebracht vrijdag hersteld
dus soms kan goedkoop beter zijn zelf maar niet altijd belangrijkste is een effectieve winkel als er iets aan is dat je er heen kunt rijden en late maken of omruilen en de service?
mijn tekst is altijd onze service maakt het verschil

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

357 Users online: 286 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 53.538
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.746.929