welke artiesten zou jij 100 euro voor betalen om te zien/horen draaien?? gewoon omdat ze echt iets speciaals of anders hebben. bij mij duidelijk EZ & Todd Edwards... zou er nog wel meer voor over hebben haha. hopelijk dat ik binnenkort naar de UK kan vliegen om in London een 4x4 feest te checken waar hun staan!
What do you think about voor welke artiesten zou jij 100 euro geven ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kan je alle artiesten uitnodigen van de wereld, maar daar voor alleen ga ik dat niet betalen. Als het bijvoorbeeld Ti?sto (ik hou van feesten waar 1 Dj draait de hele avond) is en daarbij hele mooie show is (buiten het grote LED scherm, watervallen, vuurwerk en de lasers om) en het allemaal rete strak geregeld is (geen rij voor de deur, gratis kluisjes, goede ventilatie, schone mooie wc's zonder wachtrij en niet lang hoef te wachten op me drankje), dan wil ik daar best 100 euro voor neerleggen.
Ik zou nergens geen ?100,- voor uitgeven! Maar DJ Korsakoff mag idd ook bij mij wel ff langskomen ...dan een priveshowcase doen een avondje lang! Daar zou ik dan best ?100,- voor over hebben!!
Voor 100 E zou ik wel traktorles van Hawtin willen.
Verder betaal je voor een festival of een weekendje in een leuke stad (Berlijn, Barcalona, London )al veel meer dan 100E, dus zo'n extreem voorbeeld vind ik het niet.
Veel dj's zijn ook nog eens niet zo gek duur om te boeken als je het gaat vergelijken met wat een band kost.
User edit by voltcontrol on 24-05-2009 @ 14:07:34 (50%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.