Poster: Dj_FantasyNu f*cking way.Ik heb de synqs, en daar zit zoiets dergelijks niet op. Daarnaast is er geen enkele platenspeler die dat heeft.Waarom zou je dat willen hebben?
Als je een mini-jack een digitaal kabeltje noemt, wel jaIk heb het toch zelf zien staan op de Synq, dus in theorie zou het moeten werken!
Poster: ArCee
Faderstart?
Poster: FerroxPoster: Dj_Fantasy
Als je een mini-jack een digitaal kabeltje noemt, wel ja
Ik heb het toch zelf zien staan op de Synq, dus in theorie zou het moeten werken!Nu f*cking way.Ik heb de synqs, en daar zit zoiets dergelijks niet op. Daarnaast is er geen enkele platenspeler die dat heeft.
Ik heb ook een Synq gehad, ben wel heel erg benieuwd hoe je daar dan faderstart op wilt laten werken. Heeft daar helemaal geen plug in voor.
Poster: tairip
NOOB! Wie wil dat nou!
Poster: tairip
NOOB! Wie wil dat nou!
Poster: RAS
Niet echt handig om als moderator je users uit te gaan maken voor Noob.
Poster: Dj_FantasyNee hoor. Meer dan onderstaande connecties vind je niet op de XTRM, maar wie weet is dat dus ook te modden.
De Synq XTRM.1 kun je verbinden met een djm 800, zodat je faderstart kunt runnen ja..
Poster: IllusionJe mag in NL alles zeggen wat je wil, maar er is ook nog zoiets als beleefdheid. En een mod kan je natuurlijk van het forum af mikken, bij wijze van.
Aaa jullie moeten niet alles zo precies nemen. Anders lijkt djresource teveel op Nederland. Dat je niet meer kan zeggen wat je wil.
Moet kunnen.
Poster: DJDenz
Ik kan via mijn Pioneer DJM600 wel mijn CDJ400 starten mbv een speciaal "control" kabeltje, maar volgens mij hebben maar?een paar?cd spelers dit en geen platenspelers.
Poster: FerroxPoster: Dj_Fantasy
Als je een mini-jack een digitaal kabeltje noemt, wel ja
Ik heb het toch zelf zien staan op de Synq, dus in theorie zou het moeten werken!Nu f*cking way.Ik heb de synqs, en daar zit zoiets dergelijks niet op. Daarnaast is er geen enkele platenspeler die dat heeft.Waarom zou je dat willen hebben?
ik las van middag dat er bij stage line nog enkele tt's zijn die het wel degelijk hebbe!
Poster: Down_Town
Toen vroeger in radio studio's nog vinyl singles gebruikt werden was fader start iets heel gewoons. Het bestaat al heel lang dus. Op de DJ draatafels vind je dat tegenwoordig niet meer terug.
Die maat van je heeft helemaal gelijk.
Poster: Victor
Faderstart is inderdaad al superoud. Ik heb het destijds laten inbouwen op mijn SL-1200's (was een klein klusje) en het zit er nog steeds op. Alleen ik gebruik het nooit. Het is meer iets voor radiowerk,?voor beatmixen heb je er niets aan.
Poster: Mixt-Ape
Het lijkt me echt totaal nutteloos op een draaitafel, de starttijd is gewoon nooit zo goed als bv een CDJ. Op m'n CDJ's heb ik het nooit ?cht gebruikt!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.