Poster: EsmeeHmm bedankt die 2x axis 9 lijken me wel wat!
2 tabletop spelers voor 400 euro.... wordt erg lastig. dan ga je er denk ik niet zoveel op voorruit. 2 axis 4 wordt het dan nieuw en 2x axis 9 voor 2e hands. Die zien er trouwens in het echt een stuk beter uit. Ik heb leren draaien op een dubbele cd speler en daarna was mijn overstap naar die dingen. (nogsteeds heb ik zelf geen eigen gear hoor) maar van dubbele cd speler naar deze 2 is het echt een goeie grote vooruitgang. Iets anders kan ik je niet aanraden voor dat budget want dat is gewoon vaak troep.
edit 2x axis 9 = 300 tot 350 euro 2e hands zie ik.
Poster: Esmeeen kun je me misschien mee helpen zoeken voor 2 goeie axis 9? voeg me msn toe: emegens@kabelfoon.net
2 tabletop spelers voor 400 euro.... wordt erg lastig. dan ga je er denk ik niet zoveel op voorruit. 2 axis 4 wordt het dan nieuw en 2x axis 9 voor 2e hands. Die zien er trouwens in het echt een stuk beter uit. Ik heb leren draaien op een dubbele cd speler en daarna was mijn overstap naar die dingen. (nogsteeds heb ik zelf geen eigen gear hoor) maar van dubbele cd speler naar deze 2 is het echt een goeie grote vooruitgang. Iets anders kan ik je niet aanraden voor dat budget want dat is gewoon vaak troep.
edit 2x axis 9 = 300 tot 350 euro 2e hands zie ik.
Poster: Thomasszik was ook niet vanplan om ze al meteen te koope
Leuk dat je tabletops wilt kopen, maar ik denk dat het je een hoop scheeld als je wat langer doorspaart.
Onthoud: Goedkoop is duurkoop! (meestal)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.