Poster: Cyrille
Wat Ben Liebrand daar heeft staan is wel heel vet..
Maar Collabs & Chris Liebing hebben ook wat leuks staan hehe
Poster: DeafDJ
denk je dat ze het door zouden als ik een van die xone's nam?
Poster: Molenaar
Hoe sluit je trouwens 3 effect apparaten aan op een DJM-1000. Daar kunnen er toch maar 2 op worden aangesloten
wat een zot
Poster: DjRamon
Ik ben bij ben thuis geweest
Poster: HouseArrest
Wat er al eerder in deze topic wordt gezegt ben ik het volledig mee eens. Wat is er zo moeilijk aan. Eigenlijk is Ben Liebrand de grootste faker die er is. Let me explain.
Hij draait namelijk ALTIJD, ja altijd! dezelfde set. En heeft zijn cue points mooi opgeslagen op de sd kaart van zijn pioneers. Zo hoeft hij alleen maar het goeie cue point op te zoeken en klaar is Ben. Zo kan iedereen het!
Ik heb Ben Liebrand al vaker zien draaien en op een gegeven moment was hij bij ons op het kerkplein, daar is plaats voor zo'n 6000 man. Er waren een aantal Dj's voor hem, en tja die hadden het hele plein vol.
Toen was Ben Liebrand aan de beurt. Hij presteerde het om niet één iemand op het plein te hebben. Niemand kwam naar Hém kijken!
Hij draaide precies de zelfde set als die keren daarvoor toen ik hem gezien had.
Tja heel Cuijk (plaats waar hij toen was) wist al dat hij weer precies het zelfde ging draaien en gingen daarom weg.
Faker of niet?