Ben veel bezig met produceren laatste tijd. Hier even een kort deel van een projectje waar ik mee bezig ben.
Het is een beetje tech-house. Ik moet er nog wel het een en ander aan doen. Maar ben alvast benieuwd naar de reacties en ideeen wat ik hier nog aan moet doen!
Het bouwt een beetje op tot?ongeveer 1:00
What do you think about [P] Renzis - Saint ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hey Krijg er en beetje en zondag ochtend gevoel ervan, dat alles langzaam op gang komt. Leuke chille beat, ben benieuwd naar het eind resultaat, ideeen ja tuurlijk maar dit is jou music en jij weet het beste wat je daar mee moet doen ( jouw sound).
Klinkt goed! Probeer het nog wel een beetje te vullen met meer percussie en synths. Het is nu nog een beetje leeg. Maar de melodiesynth klinkt al prima!
wel echt lekker maar de beat moet idd wat uitgebreider, check mijn nummer: activate. misschien kun je daar wat idee?n uit halen qua beat verder erg chille melodie! en chille sound!
Ben helaas druk met de examens dus nog verder niet aan toe gekomen. Ik ga het sowieso uitbreiden en de kick wat zwaarder maken. Het eindresultaat word hier nog wel gepost.
Meer reacties en aanvullende tips zijn altijd welkom
Ik ga er niet omheen draaien en val gelijk met de deur in huis.
Tsja, dikt lijkt natuurlijk nog nergens op. Dit zit geen opbouw niks in, der komen wat instrumentjes bij en af. De arrangementen zijn vrij leeg en der is geen touw aan vast te knopen.
Ik heb geen idee welke sequencer je gebruikt, maar als je een synth gebruikt, rek hem in iedergeval tot een hoogte punt en maak hem dikker. Voeg wat reverb en delay toe en wat andere effecten.?
Voor de kicks en dergen, luister goed naar de platen die uitkomen, wat zitten er voor instrumenten in en klooi goed met de compressie op die instrumenten.
Verder doet een uplifter wonderen, denk hierbij aan een white noise die je open filtert.
Ik raad je in iedergeval aan een basic tutorial te googelen en de dingen die je niet begrijpt op youtube te bekijken. En upload een dan een productie die op zijn minst een opbouw naar het hoogte punt heeft en dan zullen de reacties waar je ECHT wat aan hebt vanzelluf verschijnen.
@Snoey: Dit was iets waar ik mee begonnen was, vandaar dat de opbouw inderdaad van geen kant klopt. Daarbij heb je groot gelijk dat de kick niks is, daar is al aan gewerkt.
Met de rest van je "kritiek" zit het inmiddels wel goed. Zodra hij af is en gewoon compleet, post ik hem wel weer eens, of wat anders dat maakt verder niet uit.
Klopt helemaal mee eens. Is ook van half jaar terug. Binnenkort komt er iets anders online wat een flink stuk beter is. Ik hoor graag je mening dan weer, dit is zeker niet relevant meer
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.646 days. Post CommentThat would be 188.2 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...