Opgelet voor superaanbieding Pio CDJ-1000MK3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 21-05-2009 22:13
Beste collega's, heb via de verkoopsite 2dehands.be een super aanbieding gevonden voor een Pio. CDJ-1000MK3 voor maar 500,00 euro, ja echt voor 500,00 euro, en splinternieuw, omdat ik dit onwaarschijnlijk vond heb ik hem een mailtje gestuurd, en kreeg zeer snel antwoord, hij beweerd een legitiem bedrijf te hebben in Londen en blablabla, nu heb ik een zuster in Londen wonen en heb haar navraag laten doen naar dit bedrijf, en haar resultaat van het onderzoek was, dat zijn bureel gevestigd is in een gebouw met +/- 255 postbussen, en de opgegeven tel en faxnr ook naar dit adres leiden, en als je hiernaar belt of faxt je doorverbonden word naar het buitenland, gegevens onbekend. Dus dit is weer een bedrieger, die achter onze centjes aanzit. Als je dus een email krijgt met onderstaande gegevens, niet op in gaan.
Hoop hiermee jullie voldoende bericht te hebben.

Waldemar Baranowski
Sales Manager
E-mail: adbelectronicsltd@hotmail.com, adbelectronicsltd@gmail.com,
Telefoon: +447045705156
Telefax: +447045705252?
Waldemar Baranowski
Sales Manager
E-mail: adbelectronicsltd@hotmail.com, adbelectronicsltd@gmail.com,
Telefoon: +447045705156
Telefax: +447045705252?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Opgelet voor superaanbieding Pio CDJ-1000MK3 ??

Vote :   

DJDenz    posted on 21-05-2009 22:15
500 euro.. dan geloof ik het sowieso al niet Cool
carlosa    posted on 21-05-2009 22:19
500 euro is wel erg goedkoop...tweedehands al niet te doen...en trouwens gear is wel goedkoper in GB...en in de VS al helemaal...maar voor invoeren betaal je weer het nodige...anders zou ik een handeltje beginnen hier :D
Tekhead    posted on 21-05-2009 22:20
Als hij doorheeft dat hij geen suc6 heeft met zijn prijs, dan gaat hij mss wat realistischer prijs doorgeven, waar mss wel mensen intrappen, daarom dat ik wat meer info van hem wou hebben.
carlosa    posted on 21-05-2009 22:26
Poster: Tekhead
Als hij doorheeft dat hij geen suc6 heeft met zijn prijs, dan gaat hij mss wat realistischer prijs doorgeven, waar mss wel mensen intrappen, daarom dat ik wat meer info van hem wou hebben.

ja gelijk heb je...en je hoopte natuurlijk stiekem wel dat het echt een spotverkoper zou zijn??ik zou dat wel hopen iig :P
carlosa    posted on 21-05-2009 22:27
Teakhead,,,,ben jij dat trouwens op die fotoConfused zo ja zwaar droge foto :D
User edit by carlosa on 21-05-2009 @ 22:27:57 (4%)
Tekhead    posted on 21-05-2009 23:04
yep carlosa dat ben ik, en wat bedoel je met droge foto ? en idd had het gehoopt van die spotverkoper, wie zou dat niet hihi
Prozei    posted on 21-05-2009 23:08
als je alleen al denkt dat je een cdj1000mk3 voor 500? te kunnen kopen verdien je het om genaait te worden.Cool

Tekhead    posted on 21-05-2009 23:24
Poster: Prozei
als je alleen al denkt dat je een cdj1000mk3 voor 500? te kunnen kopen verdien je het om genaait te worden.Cool

Leuk, weet je mss niet dat hier zeer jonge leden zijn die dat niet weten, moet ik die dan niet verwittigen misschien ? Als je verder had gelezen had je ook mijn bedoeling van mijn onderzoek gelezen.
carlosa    posted on 21-05-2009 23:37
Poster: Prozei

vette foto bedoel ik...met die peuk of joint in je bek hahaha...droogheid ten top
Tekhead    posted on 21-05-2009 23:44
joint ja, twas een koude avond, en ik was wat ziekjes, en mijn moto is nog steeds, a spliff a day, keeps the doctor away?Cool
carlosa    posted on 21-05-2009 23:53
joint ja, twas een koude avond, en ik was wat ziekjes, en mijn moto is nog steeds, a spliff a day, keeps the doctor away?Cool

ahhahahah...ik ben 3 jaar gestopt maar blowde 8 jaar...rookte jointjes als sigaretjes...mis het wel eens eigenlijk...vooral bij het draaien hielp het weleens met me creativiteit...nu drink ik wat meer...:D
Tekhead    posted on 21-05-2009 23:55
kan je beter wat meer blowen dan drinken, denk ik persoonlijk?Cool
carlosa    posted on 21-05-2009 23:58
kan je beter wat meer blowen dan drinken, denk ik persoonlijk?Cool

jaa, maar ik was best verslaafd en me studie ging er niet op vooruit...maar af en toe kan eigenlijk geen kwaad nee...alleen dan krijg ik weer de neiging om elke dag jointjes te roken....maar ja fuck it
Tekhead    posted on 22-05-2009 00:09
Mentaal verslaafd dan wel. Goed dat je besefte dat het roken voor jou problemen veroorzaakte, en dat je studies eronder gingen lijden. Proficiat dat je je herpakt hebt, zegt veel over jezelf
Prozei    posted on 22-05-2009 08:43
Leuk, weet je mss niet dat hier zeer jonge leden zijn die dat niet weten, moet ik die dan niet verwittigen misschien ? Als je verder had gelezen had je ook mijn bedoeling van mijn onderzoek gelezen.

het is leuk dat je de jonge members wilt verwittigen.
maar dit is niet de enigste oplichter.
als voor elke oplichter een nieuw topic wordt aangemaakt dan staat het hier vol met die topics.

als je zoiets nou ziet op 2ehands.be neem dan contact om met hun.wij kunnen de advertentie? niet verwijderen de mensen van 2dehands.be wel.

op djr doen we er iig alles aan om oplichters te weren van het forum.
de jonge members hier hebben wel ouders die zulk soort dingen moeten controlleren.

goed dat je het advies geeft om beter te blowen als drinken
geld dit advies ook voor de jonge members waar je?eerder zo bezorgt over was?

ik zie het nut niet van dit topic.Cool
Lead    posted on 22-05-2009 11:48
Dit gaat een beetje offtopic.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

314 Users online: 168 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 45.966
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.953.258