Poster: Estacy
Hoezo 2 fligtcases? dat snap ik niet, wat voor een gear heb je? toch wel handig, je hoeft je er niet voor te schamen hoor :p f
Poster: ErikMegens
of weet iemand een andere oplossing ?
ik zit alleen met vervoer (ik draai ook)
en we hebbe redelijk groote auto ,maar een grote kast/bar en dan nog mijn (Bass) / boksen en zo past niet
Poster: jannickv
aanhangwagen? :D zie ik dikwijls voor een drive in
Kijk dit bedoelde ik:[mod edit]
Poster: Estacykijk die heb ik nu, maar dat vind ik zelf er niet proffecioneel uit zien, staat er zon gekke kist op een tafeltje.
webshop... mag eigenlijk niet he?Maar die is gemaakt voor Tabletops. Maar jij hebt een dubbele, dus is mischien zo iets niet beter?
is alleen maar een voorbeeld, maar dit soort FC's kun je bij elke webshop kopen!
Poster: ErikMegensPoster: Estacy
webshop... mag eigenlijk niet he?Maar die is gemaakt voor Tabletops. Maar jij hebt een dubbele, dus is mischien zo iets niet beter?
is alleen maar een voorbeeld, maar dit soort FC's kun je bij elke webshop kopen!
kijk die heb ik nu, maar dat vind ik zelf er niet proffecioneel uit zien, staat er zon gekke kist op een tafeltje.
miscchien iemand tips om het op te leuke?
voor de gear die jij hebt is dat wel de beste oplossing.
en als ik jou was zou ik sparen voor gear (bijv. tabletops) inplaats van een fligtcase die er mooi uitziet
als je het niet mooi vind kun je altijd een ''scherm'' voor je tafel met kist zetten je maakt bijv. 2 panelen van 1mx2m en daar maak je schanieren tussen aflakken en voor je tafel met?case zetten.
zo bedoel ik http://www.youtube.com/watch?v=YejTVmvZYEU
Poster: dJORDPoster: ErikMegensPoster: EstacyBedankt ,daar kan ik wel wat mee, maar uh wat bedoel je met "tabletops" ?
voor de gear die jij hebt is dat wel de beste oplossing.
en als ik jou was zou ik sparen voor gear (bijv. tabletops) inplaats van een fligtcase die er mooi uitziet
als je het niet mooi vind kun je altijd een ''scherm'' voor je tafel met kist zetten je maakt bijv. 2 panelen van 1mx2m en daar maak je schanieren tussen aflakken en voor je tafel met?case zetten.
zo bedoel ik http://www.youtube.com/watch?v=YejTVmvZYEU
ja oke maar als ik een Dj bar/tafel zou maaken kost dat ook weer hout en zo ,en ik ben nog maar 15 dus heb niet zo heel veel geld
TOPIC GESLOTEN (of zo)
Poster: Lightzonesrry maar dat hat ik gistere al lang gedaan, ik denk dat heb je wel gelezen ,maar nu ben ik er al uit en daarom is topic nu gesloten
Ga je geen reactie geven op hetgene dat ik je voorstel of heb ik het voor niets getypt ? ..
ja oke maar als ik een Dj bar/tafel zou maaken kost dat ook weer hout en zo ,en ik ben nog maar 15 dus heb niet zo heel veel geld
Poster: DJTruthomg nu denkt iedereen dat ik arm ben ofzo :S
Ik ben ook 15, en heb vrijdag cdj-1000's aangeschaft.
(check mn booth). Gewoon een kwestie van werk zoeken. En kei hard en vooral lang sparen
Tim