Nummers gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JollyJunkie    posted on 20-05-2009 17:02
Hallo,

Ik luister de laatste tijd naast (rustige) Techno/Tech-House?wat meer Hiphop met Lounge (no haters) gecombineerd, tracks van dit soort stijl zijn nog wel?redelijk te?vinden. Maar heeft iemand?een idee of er?een stijl bestaat die deze stijlen combineert? Dus een soort van High-beat?Hiphop met aardig wat drums?
En hoe heet die stijl dan, en waar kan ik nummers er van vinden.
Om het wat duidelijker te maken zal ik even een voorbeeldje geven van een Techno en Hiphop track die ik allebei wel hard vind:

DIT

+

DAT

Deze combinatie lijkt mij zelf geweldig!

Alvast Bedankt! (Al heb ik er niet zo veel hoop in dat zoiets bestaat, maar je kan het altijd proberen Winking my eye)
User edit by JollyJunkie on 20-05-2009 @ 17:05:35 (62%)

What do you think about Nummers gezocht ??

Vote :   
dondanielo    posted on 21-05-2009 19:16
misschien is triphop wat voor je. is een soort van langzame hiphop, een beetje lounge-achtig Winking my eyehier een voorbeeld:

DEMO
JollyJunkie    posted on 22-05-2009 11:30
Poster: dondanielo
misschien is triphop wat voor je. is een soort van langzame hiphop, een beetje lounge-achtig Winking my eyehier een voorbeeld:

DEMO

Ik bedoel eigenlijk juist snelle hiphop, gewoon met een constante beat, 128 BPM ofzo
harveyaldante    posted on 22-05-2009 12:42
dus tracks als american bo, way i are en low ?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

262 Users online: 62 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 19.812
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.493.585