Beatmatch probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dariox    posted on 20-05-2009 16:34
Ben nu al tijdje bezig met dj'en en bezig met beatmatchen nu , alleen een groot probleem. Wanneer ik de 2 tracks hoor op mijn Hoofdtelefoon kan ik niet echt een onderscheid maken tussen de 2. Soms hoor ik het totaal niet goed , kan dit aan mijn hoofdtelefoon liggen? Heb een synq HPs2 nu , maar vind die niet zuiver klinken. Ik heb gelezen dat een sennheiser HD25 goed is van geluid , zou het hiermee al een stuk oplossen om tracks beter te onderscheiden? Ook gebruik ik de auto cue , is het beter om dit handmatig te doen? zodat het correcter is?
User edit by Dariox on 20-05-2009 @ 16:37:11 (20%)

What do you think about Beatmatch probleem ??

Vote :   

Ridalio    posted on 20-05-2009 17:29
Ik gebruik zelf nooit autocue, stel mijn cue altijd zelf vast.
Ik had ditzelfde probleem eerst ook altijd, denk daarom dat het niet aan je headphone ligt (dit was bij mij niet het geval). Je kunt ze, als de beats niet lekker gelijk klinken, ook eens appart beluisteren en meestal hoor je dan ook wel welke langzamer/sneller gaat dan de andere. Of zelf een beetje bijstellen met je jogwheel. Als je hem dan sneller laat gaan en het verschil tussen de beat word nog groter, weet je dat je hem wat langzamer moet zetten.

Ik heb ditzelfde probleem ook gehad en werd er echt helemaal gek van.
De enige oplossing bij mij was: Oefenen, oefenen, oefenen, oefenen.
Het kan even duren, maar op den duur merk je echt wel verschil en lukt het ook steeds sneller om je beats gelijk te krijgen.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen Winking my eye
Succes!
User edit by Ridalio on 20-05-2009 @ 17:30:22 (2%)
Jorrit    posted on 20-05-2009 17:41
Dubbel

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

407 Users online: 266 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 17.739
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.767.211