Bepaalde members weten dat ik regelmatig mixjes download van beroemde DJ's, omdat ik op zoek blijf naar DJ's waar ik wat van kan leren, nieuwe muziekstijlen, en leuke nummers.
Een DJ waarvan ik eigenlijk al jaren een live set zoek is Roger Sanchez. Ik bedoel niet de Release Yourself radioshows, daarvan heb ik voldoende. Ik wil ook niet van een torrent downloaden om virussen op mijn PC te voorkomen.
Ik heb al flink gegoogled en het enigste wat ik heb gevonden zijn een paar mooie foto's van the S-man at work.?
Van hem moet veel te leren zijn omdat hij bv. live re-edits draait en acapella's in mixed met 3 CDJ-1000MK3's en een EFX1000. Dus wie helpt mij een heleboel?
Alvast bedankt.
Ook zoek ik naar een artist en title van een nummer dat begint rond 1.40 en doorgaat tot over 2.00 in dit DJsounds filmpje. Het is dus een lounge achtig nummer.
In dit stukje film is trouwens de altijd charmante Sarah Main te zien in een fleurige bloes in de booth van cafe Mambo, Ibiza, de plek waar je elke dag weer de mooiste zonsondergangen ter wereld kunt zien.
Alvast bedankt voor het helpen zoeken, al is het ook zonder resultaat.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.