Gamen (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 19-05-2009 18:21
Buiten het DJ'en om, spelen jullie dan wel eens een spelletje? Nog voor ik dj was, wel, nu nouwelijks. Als ik speel, hooguit uurtje in de week nou, speel ik wel Age of Empires 2 en Rainbow Six vegas 2, spelen jullie spelletjes? en hoeveel tijd ben je daarmee kwijt? en welke spelletjes speel je dan?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

What do you think about Gamen ??

Vote :   

carlosa    posted on 19-05-2009 18:25
jaja,,, zekerss...red alert 2...pro 6...chess titans..
Basrose    posted on 19-05-2009 18:25
K speel nog wel eens call of duty op de Xbox (vaker 5 dan 4).. op de pc heb ik een tijd diablo2 gespeeld maar daar heb ik mee gestopt.. denk dat ik diablo3 nog wel in huis ga halen.
Estacy    posted on 19-05-2009 18:26
Red Alert 2!!! nog steeds mijn favo spel allertijden, jammer dat mijn vriend hem gemold heeft
ThijsG    posted on 19-05-2009 18:28
Ik ben eigenlijk niet zo vaak thuis, maar vroeger gamede ik wel meer. Ik ga liever/vaker DJ'en of [DJR]'en:p(en dat zeg ik niet omdat dat moet ofzo:p)?maar soms pak ik ook nog wel eens de xbox als mijn broer die niet bezet heeft. Dan speel ik Gears of War of Oblivion. Of Forza met zo'n stuur.
Daar ben ik dan zo'n uurtje, misschien zelfs 2 mee zoet, maar ik ga liever naar buiten. Soms kan ik wel ineens heel lang achter dat ding zitten maar dat is wel lang geleden.
carlosa    posted on 19-05-2009 18:30
red alert 2 is indd nog steeds een leuk spel...iig beter dan generals...die nieuwe heb ik niet geprobeerd maar hoor daar eigenlijk ook niks van...
Basrose    posted on 19-05-2009 18:33
Red alert 2 heb ik ook gespeeld maar hoe verder je komt hoe saaier het word.. je builds zijn steeds hetzelfde en je gebruikt een aantal technieken... een gemiddeld potje duurt een paar minuten?(op het hogere nivo) de lol gaat er dan snel van af.
Nandi    posted on 19-05-2009 18:34
World of warcraftCool
User edit by Nandi on 10-06-2009 @ 13:59:54 (23%)
carlosa    posted on 19-05-2009 18:36
Poster: Basrose
Red alert 2 heb ik ook gespeeld maar hoe verder je komt hoe saaier het word.. je builds zijn steeds hetzelfde en je gebruikt een aantal technieken... een gemiddeld potje duurt een paar minuten?(op het hogere nivo) de lol gaat er dan snel van af.

klopt...maar je hebt leuke mods..waardoor het veel moeilijker wordt en veel chaotischer...je hebt dan bijv...japan en china erbij...en heel veel extra units...en tevens versla je een vijand pas als de laatste mannetje of unit verslagen is..daarbij komt ook nog dat de vijand steeds blijft zoeken naar een oplossing en moeilijk opgeeft...
Estacy    posted on 19-05-2009 18:36
Maar Age of Empires 2 (al kei oud, maar juist de klassieke spellen zijn het best, denk ik) is ook geweldig! is het enige spel dat ik langer dan een uur kan volhouden.
ThijsG    posted on 19-05-2009 18:39
o nee.....:O. Alles behalve.... Word Of Warcraft(A)

voor mensen die het o zo graag willen weten heet ik met mn broer op Xdoos Leven Monkey biss?(precies zo)

EDIT: Sorry had even Nandi moeten quoten maar ik dacht dat dat de post boven mij zou zijn)
2e edit voor de post onder me(geen zin om nog een reactie te plaatsen: Jij speelt Super Smash Brawl!! Dat is echt gruwelijk:p. Op de gamecube van mn oppas was dat 5 jaar geleden al vet:p
User edit by ThijsG on 19-05-2009 @ 18:42:19 (100%)
Esmee    posted on 19-05-2009 18:40
hhmmm uren eigenlijk, maar t wordt de laatste tijd wel steeds minder. Of msn/hyves/DJR of Gamen. (en af en toe nog wat school)
vroeger ong. 1 uur op een doordeweekse dag en 2/3 uur in t weekend...
trouw nintendo fan... maar mocht er een ps4 of iets van een xbox720 komen :P dan neem ik die... de wii valt me best tegen. T bewegen vind ik niet zo geweldig, maar met call of duty is t trouwens wel vet gedaan. K speel games als Super Smash Bros Brawl, Zelda, No more Heroes. Op mn DS GTA, Zelda en op t moment speel ik metroid prime 3 op mn wii.
PC GTA Need for speed Tony hawks pro skater 3, COD 1 tm 4, en nja de laatste tijd niet zoveel meer.

en natuurlijk Age of empires 1
dat schijfje heeft echt overuren gedraait bij mij.

User edit by Esmee on 19-05-2009 @ 18:40:35 (13%)
Tizio    posted on 19-05-2009 18:50
Vaak wel xbox thuis met wat vrienden op de beamer, Halo 3 en call of duty enzo.. verder afentoe nog wat op de pc, Battlefield 2, geweldig spel.. Maar voor de rest, heb ik genoeg andere zaken te doen Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 19-05-2009 19:39
Tot niet zo heel lang geleden zat ik echt heeeeel veel op de xboxHappy, laughing Halo3!!! Voor de rest ook Rainbow Six, COD4. Maar uiteindelijk speelde ik toch enkel maar Halo3.
MaximDJ    posted on 19-05-2009 19:49
Gemiddeld 4 uur in de week game ik...erg weinig dus:
Noem mij ouderwets, maar dan speel ik
- The Settlers IV
- Battlefield 1942
- Age of Empires 2
- En een geweldig spel (benoemd tot beste spel 2008) BIOSCHOK! Zoek maar eens op youtube een gameplay, het is een soort horror-komedie-schietspel. In het begin word je gelijk in de spanning gegooit!
Het spel:
De onderwaterwereld Rapture dient als speelplaats voor een experimentele gemeenschap, bestaande uit de elite van de elite van de wereld, genetisch gezien dan. Wanneer blijkt dat het genetische materiaal dat in Rapture te vinden is, in de game Adam genoemd, gebruikt kan worden om de inwoners nog verder te verrijken, breekt de hel uit. Gierig als de mens is, probeert iedereen zijn beetje Adam bij elkaar te veroveren en mislukt het experiment gigantisch. Tevens zorgt de overdaad aan Adam ervoor dat de normale mensen kunnen veranderen in vreemde wezens met paranormale krachten. Als speler treed je binnen in een wereld die uit elkaar gevallen is en is het aan jou de taak om uit te zoeken wat er precies allemaal gebeurd is en vooral ook: hoe je er weg komt.?
Normaal kan ik nooit langer gamen dan een uur ofzo, maar dit houd ik met gemak 4 uur vol, en daarna ben je kapot van de spannnig. Vooral mooi is het als je het s'nachts speelt:
Dit moet je even kijken
En nou het mooie: Het spel kost maar ?10!!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ridalio    posted on 19-05-2009 19:51
Eerst speelde ik wel GTA 4 / Saints row 1 + 2
Maar sind ik veel met dj bezig ben raak ik mijn Xbox nog amper aan... :P
Lead    posted on 19-05-2009 19:52
Xbox360 met Call of Duty 4 (uurtje of wat in de week) in ieder geval Winking my eye

Xbox Live handle : dj Lead
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 19-05-2009 19:52 (39%)
MaximDJ    posted on 19-05-2009 19:54
Poster: MaximDJ

En nou het mooie: Het spel kost maar ?10!!

KIJKUUHHH:P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Estacy    posted on 19-05-2009 20:10
Ik heb ook nog een PSP, maar die gebruik ik nooit, ga ik maar verkopen denk ik. Iemand interesse?
ccc    posted on 19-05-2009 20:14
Poster: Basrose
denk dat ik diablo3 nog wel in huis ga halen.

Ik denk, mits de reviews goed zijn, dat ik hier zelfs een nieuwe pc voor ga aanschaffen. Niet dat ik zo'n gamer ben, maar vind dat soort spellen gewoon vet haha.

Voor de rest game ik ook minder. Als ik wat speel is het ook Settlers 4 zoals hier boven ergens wordt genoemd. E soms wat Cossacks of Age of empires 2 of 3.
Red Alert 2 zou ik ook al te graag spelen, maar om een of andere reden crasht het spel elke keer weer op deze pc.

Heb nog een gewone Xbox en een 360.
Snoey    posted on 19-05-2009 20:45
Ik heb hier een wii staan. Speel af en toe zelda en mariocart online. Met vrienden is monopoly en supersmash brothers wel leuk.
www.soundcloud.com/ten-hooven
carlosa    posted on 19-05-2009 20:55
dbz vs capcom....leuk vechtspelletje
kippebotje    posted on 19-05-2009 20:56
Laatste tijd doe ik alleen nog een online rpg spelletje.
vroegah speelde ik veel F.E.A.R en MOHAA.
MOHAA vind ik nog steets leuk maar hij doet het niet op me pcUnhappy
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Lawrenz    posted on 19-05-2009 20:57
Left4Dead. Een en al verslaving! Ik vind de versus mode het vetste, ene moment speel je als survivor en knal je zombies af, andere moment ben je zelf een zombie en moet je de survivors stoppen!
Een enorm goeie afwisseling ook op dit moment; even hersenloos knallen en daarna weer leren voor de examens Winking my eye
Hardshort    posted on 20-05-2009 00:50
Age Of Empires 2 doen wij regelmatig met een lanparty (meestal bij elkaar thuis met 3/4 man)

Regelmatig maken we potjes van 5/6 uur en daarna word het meestal licht Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Tomazos    posted on 20-05-2009 05:06
Poster: Hardshort
Age Of Empires 2 doen wij regelmatig met een lanparty (meestal bij elkaar thuis met 3/4 man)

Regelmatig maken we potjes van 5/6 uur en daarna word het meestal licht Cool

dat is wel vet spelHappy, laughing

zelf speel ik veel: Red alert (oude en nieuwe 3d versie), en Battlefield 2,
allebei online Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

288 Users online: 179 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 89.344
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.381