Gemiddeld 4 uur in de week game ik...erg weinig dus:
Noem mij ouderwets, maar dan speel ik
- The Settlers IV
- Battlefield 1942
- Age of Empires 2
- En een geweldig spel (benoemd tot beste spel 2008) BIOSCHOK! Zoek maar eens op youtube een gameplay, het is een soort horror-komedie-schietspel. In het begin word je gelijk in de spanning gegooit!
Het spel:
De onderwaterwereld Rapture dient als speelplaats voor een experimentele gemeenschap, bestaande uit de elite van de elite van de wereld, genetisch gezien dan. Wanneer blijkt dat het genetische materiaal dat in Rapture te vinden is, in de game Adam genoemd, gebruikt kan worden om de inwoners nog verder te verrijken, breekt de hel uit. Gierig als de mens is, probeert iedereen zijn beetje Adam bij elkaar te veroveren en mislukt het experiment gigantisch. Tevens zorgt de overdaad aan Adam ervoor dat de normale mensen kunnen veranderen in vreemde wezens met paranormale krachten. Als speler treed je binnen in een wereld die uit elkaar gevallen is en is het aan jou de taak om uit te zoeken wat er precies allemaal gebeurd is en vooral ook: hoe je er weg komt.?
Normaal kan ik nooit langer gamen dan een uur ofzo, maar dit houd ik met gemak 4 uur vol, en daarna ben je kapot van de spannnig. Vooral mooi is het als je het s'nachts speelt:
Dit moet je even kijken
En nou het mooie: Het spel kost maar ?10!!