Houseflavours.com is een website voor de minder bekende DJ die graag wil laten zijn wat hij in huis heeft. Het is mogelijk om je mixtape op onze site te plaatsen en te laten downloaden door anderen. Zo geven wij je de kans om jezelf te promoten! En voor de houseliefhebbers is het natuurlijk ook perfect om al deze mixtapes gratis te kunnen downloaden. Kortom voor iedereen wat!
User edit by Ringogrants on 21-05-2009 @ 11:27:38 (7%)
What do you think about Nieuw concept: Houseflavours.com ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet niet of de buma het zo tof vindt dat je muziek verspreid op je site.... (geef het maar als tip aangezien ze redelijk actief zijn op dat gebied)
Ik verdien er geen geld aan en verder gaat het hier om mixtapes...het zijn dus delen van nummers en geen volledige tracks. Daarnaast is heet ook nogeens zo dat ik geen van die muziekstukken op mijn server heb staan.
User edit by Ringogrants on 18-05-2009 @ 14:57:17 (7%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.