Magix Music Maker 15 --> Mixxen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NaTastic    posted on 17-05-2009 21:33
Hallo,

Omdat ik als hobby nog steeds DJ heb maar helaas moest stoppen door tijd/geld gebrek ben ik gaan mixxen via de computer. Succesvol heb ik 3 leuke mixxen gemaakt. Dit via het programma virtueldj + Hercules. Alleen is niet alles nauwkeurig en zijn kleine foutjes onherstelbaar.

Daarom wil ik nu mixxen via Magix Music Maker. Ik heb hem al in bezit maar snap er nog niet veel van.

Mijn vraag: Wie heeft al veel ervaring met dit programma en kan mij een stuk op weg helpen? Vooral de basis. Daarna lukt het wel.

What do you think about Magix Music Maker 15 --> Mixxen ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 17-05-2009 22:15
Handleiding al doorgelezen?
Youtube bekeken voor tutoials?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Prozei    posted on 17-05-2009 22:43
Poster: bambamstudio
Handleiding al doorgelezen?
Youtube bekeken voor tutoials?

zit net dit filmpje te kijken en het lijkt wel een tellsell reclame
djrforce    posted on 17-05-2009 22:48
Poster: Prozei

zit net dit filmpje te kijken en het lijkt wel een tellsell reclame

whaha idd!1 apart filmpje zo
christiano    posted on 17-05-2009 23:26
ja echt zeg :P
spacende vent :D
Renzis    posted on 18-05-2009 00:06
om maar even antwoord op de vraag te geven...

Ik zou als je toch via de pc mixt het met VDJ doen. Musicmaker is meer om muziek mee te maken, dus bepaalde geluiden onder elkaar te plakken, waar vdj echt is gericht op mixen.

Hoe jij foutjes weet te maken met vdj is me eigenlijk een raadsel, je ziet alles en alles staat automatisch gelijk. Enkel het inmixen met eq's is lastig als je geen hercules-controller of andere mixer hebt.

Andere opties voor mixen via de pc zijn Mixmeister (simpel programma) Ableton Live (wat lastiger maar heel goed), Mixvibes (lijkt op VDJ) en Traktor. Zoek daar maar eens op op youtube of naar reviews

Succes
NaTastic    posted on 18-05-2009 16:57
Ok thanks,

Mijn idee was om dus nu op een andere manier te mixen. Omdat ik ook veel aan videobewerken doe (adobe), en omdat ik het online tegen kwam dat een goede DJ Magix Music maker gebruikte kwam ik op dit idee.?Dus ik zoek (als Music Maker daar niet goed genoeg voor is) een muziek programma waarin je mixt op de manier waarop je Video's mee bewerkt.

Ok ik heb VDJ en ik heb ook een Hercules. Het was niet moeilijk en je kan idd weinig fout doen, maar toch vind het irritant om op die manier een goede mix te maken. Dan liever met de muis veel klikken, vaak horen en het dan vastzetten dat er niks meer fout kan gaan.
Renzis    posted on 18-05-2009 17:29
Als je op de zelfde manier wil mixen als met je video's dan raad ik je mixmeister aan. Dat is op een vergelijkbare manier de tracks (bij video beelden) onder elkaar plakken.

This is an old Topic

No new postings for 5.957 days.
 Post CommentThat would be 198.6 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

353 Users online: 257 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 131.751
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.478.529