Poster: ThijsG
offtopic: 8 vieuws op dit moment!
Poster: ThijsG
offtopic: 8 vieuws op dit moment!
Poster: Lawrenz
En? Alsof alle 8 mensen weten wat het antwoord is
Wat je moet doen is een automation clip maken voor je delay. Je kunt dit doen door de potmeter naast de effectenchain in de mixer van de Fruity Delay rechtermuisknop te drukken -> create automation clip. Nu verschijnt er een clip in de playlist, deze kun je aanpassen aan je wensen (laag is geen delay, hoog wel).
Poster: harveyaldante
hier door kan je alleen regelen hoe hard je die delay hoort
bij andere dingen zoals fruity filter enzo
kan je van elke knop nog een automation clip maken
kan trouwens ook bij de fruity delay volgens mij
Poster: LawrenzPoster: harveyaldante
hier door kan je alleen regelen hoe hard je die delay hoort
bij andere dingen zoals fruity filter enzo
kan je van elke knop nog een automation clip maken
kan trouwens ook bij de fruity delay volgens mij
Klopt, maar dit is de makkelijkste manier voor een delay. Wil je een filter automatiseren moet je natuurlijk de cutoff en resonance knob hebben.dus moet hij eerst of zijn delay perfect neer zetten en dan pas die volumeknop automatenof hij moet zijn volume van zijn effect helemaal open hebben en zijn delay zelf gaan automaten
Poster: bambamstudio
...?welke DAW gebruik je?
stel ik wil een vocal knippen......... maar je hebt dan ook nog background geluid...? hoe filter je dat weg...?
Poster: DJTimothyDutchh-.- , sorry maar hier word ik een beetje moe van. er is iets als een youtube tutorial. en het antwoord: als je een sample hebt kun je toewijzen aan een kanaal van de mixer. zet bij dat kanaal (1-64 geloof ik) een effect en hoppa, je hebt een effect.
Nieuwe vraag,
Bij je mixer in fl studio, moet je de effecten activeren, maar hoe krijg ik die effecten in mijn pattern, dus niet alleen in me mixer maar ook in me step sequencer?
Alvast bedankt
Poster: DJTimothyDutchhanders moet je tutorial op youtube zoeken, zijn er genoeg denk ik
Ja dat wist ik al, maar laat maar, ik weet verder niet hoe ik de vraag moet uitleggen :P