delete (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Mathiz    posted on 17-05-2009 20:54

User edit by Mathiz on 04-01-2012 @ 15:50:59 (100%)

What do you think about delete ??

Vote :   

carlosa    posted on 18-05-2009 19:05
Poster: ThijsG
ik vind toch echt (DJ) Matt Verca en Verlectro het vetst

jesus hoezow geilen op jezelfConfused anders word jij effe bedenker van dj namen...beetje zielig dittt
ThijsG    posted on 18-05-2009 19:09
nee ik heb ze niet zelf bedacht....
User edit by ThijsG on 18-05-2009 @ 19:10:27 (17%)
Tizio    posted on 18-05-2009 19:09
Ik moet toegeven, Matt Verca klinkt gewoon erg goed! of anders Matt Verci
User edit by Tizio on 18-05-2009 @ 19:10:08 (40%)
Mathiz    posted on 18-05-2009 19:43
het kan zijn omdat het zohard op men naam lijkt maar vind het zo raar klinken en zeker voor de mensen rond mij die mij als dj moeten leren kennen gaat het raar aanslaan.?
ik heb er ook nog wat zelf bijgedacht laat eventueel na wat je daar van vind.
-vectro noize
-v-noize
-the sound of v
-v-sounds
-vectro sounds
-the sound of vectro
carlosa    posted on 18-05-2009 19:46
nee ik heb ze niet zelf bedacht....

nog erger je kunt niet eens zelf een naam verzinnen...niet dat ik de namen lelijk vind ofzo..
Tizio    posted on 18-05-2009 19:48
Vermatt misschien?
ThijsG    posted on 18-05-2009 19:54
Poster: carlosa

nog erger je kunt niet eens zelf een naam verzinnen...niet dat ik de namen lelijk vind ofzo..

Ik zeg gewoon welke namen ik vet vind en omdat ik weet dat die Matt Verca aanspreekt wil ik ook niet dat de TS daar overheen leest in deze warboel
Sandr    posted on 18-05-2009 19:55

jesus hoezow geilen op jezelf anders word jij effe bedenker van dj namen...beetje zielig dittt

Ik weet niet wat jij hebt gegeten?

Iemand verzint een naam en hij zegt dat hij deze het vetst vind klinken... Een dergelijke reactie vind ik dan niet echt gepast.

Maar om ontopic te reageren: Ik vind Matt Verca ook de best die voorbij is gekomen!
Play that funky music white boy....
carlosa    posted on 18-05-2009 20:11
Poster: Sandr

jesus hoezow geilen op jezelf anders word jij effe bedenker van dj namen...beetje zielig dittt

Ik weet niet wat jij hebt gegeten?

Iemand verzint een naam en hij zegt dat hij deze het vetst vind klinken... Een dergelijke reactie vind ik dan niet echt gepast.

Maar om ontopic te reageren: Ik vind Matt Verca ook de best die voorbij is gekomen!

ik heb heerlijk lasagna gegeten..en jijConfusedbij mij komt het over als geilen op jezelf...ook omdat ik meer van zijn reacties heb bekeken en daar viel het me op dat thijs zich graag aandringt...dat is mijn kijk,,en heb je daar problemen mee tja...dan heb je pech

Mathiz    posted on 18-05-2009 20:19
woow take a blowCool

Morgen kan het gedaan zijn met de wereld en jullie zitten hier te piekeren over pietlullige dingen.

Het kan zijn dat mensen elkaar of elkaars gedrag niet kunnen accepteren maar dat is nu helemaal zoo niemand is perfect maar begin dan niet te discussi?ren over wat fout of juist is.?
User edit by Mathiz on 18-05-2009 @ 20:19:50 (2%)
ThijsG    posted on 18-05-2009 20:29

ik heb heerlijk lasagna gegeten..en jijConfusedbij mij komt het over als geilen op jezelf...ook omdat ik meer van zijn reacties heb bekeken en daar viel het me op dat thijs zich graag aandringt...dat is mijn kijk,,en heb je daar problemen mee tja...dan heb je pech

En ja heb jij problemen met hoe ik het doe...heb je ook pech

maar back ontopic
User edit by ThijsG on 18-05-2009 @ 20:31:12 (10%)
Estacy    posted on 18-05-2009 20:41

jesus hoezow geilen op jezelfConfused anders word jij effe bedenker van dj namen...beetje zielig dittt

Carlosa, om ruzies voortaan te vermijden, zou je je posts misschien iets aardiger kunnen formuleren? Eigenlijk heb je nu niet onderbouwde kritiek op iemand, die zeer storend wordt opgevat. Als je je meningen iets meer onderbouwt, en iets aardiger tegen je medemens bent, dan wordt dat zeker gewardeert.
(damn, dat klonk heel chique, tja, we doen nu schrijfvaardig met nederlands)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
carlosa    posted on 18-05-2009 21:17

En ja heb jij problemen met hoe ik het doe...heb je ook pech

maar back ontopic

nou,, je doet maar wat je niet laten kan...doe je toch al trouwens....

carlosa    posted on 18-05-2009 21:22
Poster: Estacy

Carlosa, om ruzies voortaan te vermijden, zou je je posts misschien iets aardiger kunnen formuleren? Eigenlijk heb je nu niet onderbouwde kritiek op iemand, die zeer storend wordt opgevat. Als je je meningen iets meer onderbouwt, en iets aardiger tegen je medemens bent, dan wordt dat zeker gewardeert.

(damn, dat klonk heel chique, tja, we doen nu schrijfvaardig met nederlands)

Ik lok geen ruzie uit en ik denk dat jij een probleem met hebt met lezen...als je mijn eedere post goed leest staat daarin dat ik een mening heb over een post van ThijsG...en er staat ook in waarom ik die mening deel..of jij het er wel of niet mee eens bent is jouw zaak..maar kom aub niet melden dat het niet onderbouwd is, want dat is het wel...

En al bijna al mijn posts zijn gewoon vriendelijk hoor...maar als ik iets lees, en daar een bepaalde mening over heb dan deel ik die...dat doen andere trouwens ook op djr en dat zal ik ook blijven doen,,,ik gebruik ook geen kwetsende woorden ofzo, dus tja wat is je probleem eigenlijkConfused

Esmee    posted on 19-05-2009 20:34
pff he
doe rustig, neem een jointje Winking my eye
maar goed vectro - noize vind ik ook nog wel leuk
maar zelf zeg ik: verlectro of mad vectro Winking my eye
of madd vectra wat jij wil, maar ik zou iets doen met vectro in combinatie met mad/matt of mr.

edit:
ik zag dat er al eerder was gezegd woow take a blow, dus mijn opmerking is dus niet meer zo geslaagd (A)

Edit 2:
Ik denk dat hij wel degelijk kan lezen hoor en jij mag misschien wat aardigere post posten, want geil je op jezelf ofzo, vind ik nou persoonlijk niet zo'n geslaagde opmerking en je deed ookal zo agressief tegen anderen op andere topics dus doe gewoon rustig aan en blijf vriendelijk daar voorkom je mee dat andere mensen weer op jou posts reageren, ik zeg niet dat het aan jou ligt, maar doe gewoon ff rustig dan doen anderen dat ook.
toon jij respect naar mij(en anderen) doe ik dat ook? Happy, laughing
User edit by Esmee on 19-05-2009 @ 20:37:33 (100%)
carlosa    posted on 19-05-2009 20:38
Poster: Esmee
pff he
of madd vectra wat jij wil, maar ik zou iets doen met vectro in combinatie met mad/matt of mr.

edit:
ik zag dat er al eerder was gezegd woow take a blow, dus mijn opmerking is dus niet meer zo geslaagd (A)

nee dat doe ik al tijden niet meer....en ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik niet rustig benConfused?ik ben heel rustig hoor...maar goed...ik denk dat er bepaalde mensen zijn die het fijn vinden om maar dingen te roepen in plaats van de posts eens goed door te lezen...
Winston    posted on 19-05-2009 20:40
@ carlosa: Er gaat vaak iets fout met jou quotes. Je moet pas beginnen te typen na de:
< / quote >
Tic Toc
User edit by Winston on 19-05-2009 @ 20:42:57 (19%)
Esmee    posted on 19-05-2009 20:41

nee dat doe ik al tijden niet meer....en ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik niet rustig benConfused?ik ben heel rustig hoor...maar goed...ik denk dat er bepaalde mensen zijn die het fijn vinden om maar dingen te roepen in plaats van de posts eens goed door te lezen...

ik kan wel gaan zeggen wat ik er van vind... maar ik kan ten eerste goed lezen,
roepen doe ik niet, ik type
en volgensmij heeft er iemand een beetje lange teentjes

en nu weer ontopic want ik heb geen zin in dit gezeur
carlosa    posted on 19-05-2009 20:41
Poster: Esmee
pff he

edit:

Edit 2:
Ik denk dat hij wel degelijk kan lezen hoor en jij mag misschien wat aardigere post posten, want geil je op jezelf ofzo, vind ik nou persoonlijk niet zo'n geslaagde opmerking en je deed ookal zo agressief tegen anderen op andere topics dus doe gewoon rustig aan en blijf vriendelijk daar voorkom je mee dat andere mensen weer op jou posts reageren, ik zeg niet dat het aan jou ligt, maar doe gewoon ff rustig dan doen anderen dat ook.
toon jij respect naar mij(en anderen) doe ik dat ook? Happy, laughing

hahaha waar haal je ineens vandaan dat ik opmezelf geilConfused en ik heb al met estacy over gehad dat het via internet misschien soms onaardig of in jouw woorden zelfs agressief over kan komen...maar dat is niet de bedoeling...ik wil me dan ook niet meer met bezig houden met oude koetjes...dus mijn voorstel is: vergeet mijn reacties hiervoor en ga lekker verder met surfen...
Lead    posted on 19-05-2009 20:48
Offtopic

Hier nog wel even aan denken :

Poster: Winston
@ carlosa: Er gaat vaak iets fout met jou quotes. Je moet pas beginnen te typen na de:
< / quote >

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 19-05-2009 20:49 (100%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

345 Users online: 241 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 47.945
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.741.336