2 weken geleden Reason4 ge?nstalleerd. Dit is het eerste probeersel wat ik er uit gehaald heb....
What do you think about [P] Paul de Joode (Nitroburner) - Evolution ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hey Paul Vind het wel creatief als je na 2 weeken reason dit eruit krijgt leuk gedaan!! Drums zijn netjes alleen iets meer breaks en variaatie maakt het wat boeinder Maar vraagje aan je avater te zien ben je wel wat langer bezig dan 2 weeken
Tussen 1989 en 1994 ben ik een beetje aan hobby'en geweest met losse synths, sampler en modules. Maar de afgelopen 15 jaar heb ik daar niets meer mee gedaan. Het ligt nu op zolder onder een paar lakens niets te doen...
Dit is dus niet het eerste wat ik maak, wel het eerste sinds 15?jaar weer .??
Okey dan Welkom terug en haal die lakens er ff gauw vanaf dan!!!! dus volgens mij ben je ook van de atari?cubase generatie...top gear. ben benieuwd wat we allemaal nog van je gaan horen,, SUCCES
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.