als ik mijn liedje laat spelen, en ik zet mijn naald terug in het begin van de plaat, speelt het liedje verder waar ik de naald eraf heb gehaald, hoe stel ik in dat de liedjes dan opneiuw beginnen?
nog ee nvraagje, kan je de serato op de phono ingang zetten of moet die op en line ingang komen?
greetz
What do you think about vraagjes over serato ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klik maar eens op een van deze en je zult het gauw merken Je kunt zo instellen dat je je naald van je plaat even omhoog doet, en als je die op het einde van de plaat terugplaatst speelt het lied gewoon verder. Maar je kan ook zo instellen dat je dan echt op het einde van de plaat zit, berekent dus
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.