Lounge muziek gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThijsG    posted on 14-05-2009 16:57
Beste mede-[DJR]ers,
Mijn ouders zitten in het bestuur ofzo van de golfclub in de buurt(..jippie....) en daar is blijkbaar een 'feest' georganiseerd op 21 juni en daarvoor moeten ze wel een lekker achtergrondmuziekje hebben natuurlijk. Hiervoor zijn mijn ouders naar mij toe gestapt met de vraag of ik dat kon doen. Ik wil dat best doen, maar ik moet natuurlijk wel de muziek hebben. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel van loungemuziek hou(wat afwisseling) maar ik weet er niet echt veel van...Mijn broer kan mij er vast wat over vertellen maar ik heb natuurlijk ook mijn vrienden van DJR nog!
Dus waar moet ik naar op zoek gaan als ik muziek wil hebben voor op de golfclub? Het genre hoeft niet altijd lounge te heten, als het maar iets is waarvan jullie denken dat je daar wel lekker op kan chillen(golfclubstijl).
Bedankt alvast!
DJ Thijs..

What do you think about Lounge muziek gezocht ??

Vote :   
DjVictorF    posted on 14-05-2009 17:02
Je zou een beetje minimal kunnen proberen! Dat is wel lekker als achtergrond muziek!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
nils7    posted on 14-05-2009 17:04
download alles van The Supperclub Winking my eye
OneSixty    posted on 14-05-2009 17:04
ga maar eens kijken naar die hedkandi mix cd's, komen vast in aanmerking.
ThijsG    posted on 14-05-2009 17:09
Bedankt voor alle supersnelle reacties, ik zal maar metee op zoek gaan als ik mn muziek ook nog wil kennen.
Die HedKandi mixes zijn idd altijd heerlijk om weg te luisteren zal ze ook daar even proberenWinking my eye.
Nog meer? xD
CoenBaas5300    posted on 14-05-2009 17:43
Ja inderdaad Supperclub doet het altijdt goed!
ThijsG    posted on 14-05-2009 18:12
Supperclub klinkt echt lekker alleen is het lastig te vinden als torrent(A). Op beatport zijn 4 CD's te vinden en 2 tracks op limewire ofzo.
Ik?denk namelijk dat ik deze muziek niet erg?vaak ga draaien en als beginnende DJ kan je toch niet meteen al je muziek betalen. Ik ben van plan om later een grote clean-up te doen waardoor alles top legaal is.
Winston    posted on 14-05-2009 18:28
Lekker zweverige trance muziek:

Glenn Morrison - Contact
Rachael Starr - To Forever (Moonbeam Remix)
Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar
Tiesto - Sweet Misery
Tiesto - Walking on Clouds
Estuera vs. Re:Locate - Palma Solane
Dominic Plaza - Sounds Rushing (In Search of Sunrise Edit)

Meer lounge:
Es Vive Ibiza - fierce angel 2008 cd 1 (als je klikt kun je alvast luisteren)
Ferry Corsten - Holding on (een rustie versie)
De Cream Ibiza mix cd track 1 en 2, kun je ook de singles van zoeken.
Tic Toc
Estacy    posted on 14-05-2009 20:28
Mischien de Sjonnies? of Ome henkCool?of deze:?
wel lekker rustig nummer
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
dondanielo    posted on 14-05-2009 21:48
als je op de piratebay zoekt vind je zeker iets..
als het een golffeest is, zou ik niet echt minimal of iets anders echt "hardcore" elektronisch opzetten, er komen natuurlijk wat oudere mensen en die zijn misschien niet echt weg van die muziek xD
in zulke situaties kan je misschien meer iets jazzigs, karibisch-loungichs erin poken Cool

wat wel gezellig is en niet te hardcore:
(vind je zeker op de torrent)

ministry of sound - chillout sessions
bargrooves, barlounge
ibiza cool jazz
havannalounge,
heb ik ook, zijn echt super platen Cool
superclub en hed kandi zoals al eerder genoemd
iets elektronischer, maar toch ok: cd's van groove armada & thievery corporation

je moet maar gewoon ff zoeken onder "chillout" of "lounge" dan vind je zeker iets, meestal kan je ook meteen voorgemixte cd's downloaden Cool

mazzl!
ThijsG    posted on 14-05-2009 21:57
Poster: dondanielo
in zulke situaties kan je misschien meer iets jazzigs, karibisch-loungichs erin poken Cool

Dankje dat je dit nog even voor iedereen meld maar je begrijpt hem dus goed, dit is precies wat je op de golfclub zoekt!
Ook heel erg bedankt voor je muziek!(goeie, helaas heb ik een deel al maar het is precies de goeie kant op)
ik weet dat ik zoiets kan intypen maar dan krijg je snel lange lijsten met een paar goede nummers. Nu ben ik zeker dat ik wat goeds krijg, maar natuurlijk zoek ik zelf ookWinking my eye.
User edit by ThijsG on 14-05-2009 @ 21:58:47 (15%)
dondanielo    posted on 14-05-2009 22:13
dat is altijd zo met die loungeplaten, er zit vaak veel "troep" tussen.. Cooldaarom moet je het gewoon daarna maar ff uitfilteren Cool
ThijsG    posted on 16-05-2009 10:23
heb net wat van die chillout sessions binnen, die zijn toch ites te druk helaas. Maar op sommige artiesten kan ik wel lekker verder zoeken dus thxWinking my eye
ThijsG    posted on 17-05-2009 18:53
kick..heb het echt nodig
christiano    posted on 17-05-2009 21:28
voeg mij ff toe op msn:
ik heb tonnen met lounge (alle hotel costes, cafe del mar Winking my eye)
User edit by christiano on 17-05-2009 @ 21:36:32 (26%)
ThijsG    posted on 17-05-2009 21:29
oke thx super. Heb je toegevoegd!
Lead    posted on 17-05-2009 23:25
Poster: christiano
voeg mij ff toe op msn:
ik heb tonnen met lounge (alle hotel costes, cafe del mar Winking my eye)

Geen illegale sharing via DJResource !
Ook niet met het PM systeem !

Let the BASS be louder
Nvie    posted on 18-05-2009 07:34
Lounge muziek slaat in dat soort groepen meestal niet zo aan. Kijk eens naar de goude oude hits, daar gooi je veel hogere ogen mee...
harveyaldante    posted on 18-05-2009 07:36
maar die mensen dansen niet?
die babbelen onder het genot van een glas bier ofzo
nils7    posted on 18-05-2009 10:56
Poster: ThijsG
Supperclub klinkt echt lekker alleen is het lastig te vinden als torrent(A). Op beatport zijn 4 CD's te vinden en 2 tracks op limewire ofzo.
Ik?denk namelijk dat ik deze muziek niet erg?vaak ga draaien en als beginnende DJ kan je toch niet meteen al je muziek betalen. Ik ben van plan om later een grote clean-up te doen waardoor alles top legaal is.

4 cd's is al gauw 4 uur... pak dan nog wat electro platen (als het volume niet hard staat klinkt dat bijna hetzelfde) en je kan ze al 5 uur zoet houden. Wat top 40 er door heen en je bent er!
Tfvs    posted on 18-05-2009 17:04
supperclub seriesWinking my eye
hed kandi beach loungeWinking my eye
astublaftWinking my eye
BP    posted on 18-05-2009 17:26
De gehele Blue Note Trip collectie
Bossa n Stones 1 en 2
Bossa n Marley
Winston    posted on 18-05-2009 17:33
Chakras from Brasil to Ibiza
Tic Toc
LouisCasper    posted on 18-05-2009 17:55
The Sound Of Love And Dedication CD's van DJ Roog vind ik ook altijd wel lekker!
http://www.louiscasper.com

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

265 Users online: 74 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 14.579
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.488.352