Wie komt er uit Zwolle of omgeving
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

erikselhorst    posted on 14-05-2009 11:03
Zoals de titel al luidt: wie komen er uit Zwolle of uit de omgeving van Zwolle? Het lijkt mij wel leuk om te weten of je bij elkaar "over de vloer komt" tijdens het uitgaan o.i.d.

Ik draai zelf?iedere zaterdag in Caf? Vergane Glorie in Zwolle en tot ik een vaste baan heb (ben net afgestudeerd) ook op donderdag. Daarnaast sinds 3 weken op vrijdag in het Nieuwscaf? in Zwolle.

What do you think about Wie komt er uit Zwolle of omgeving ??

Vote :   

Bartjens    posted on 14-05-2009 11:09
Haha, grappig. Dan heb ik ergens in maart ofzo nog met je staan praten?tijdens een avondje Zwolle Cool

Zelf kom ik uit Elburg, 20 km van Zwolle. Heb er ook op school gezeten Winking my eye
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 14-05-2009 @ 11:10:05 (23%)
erikselhorst    posted on 14-05-2009 11:11
Volgens mij kan ik me dat nog wel herinneren... "Jij wist wel hoe die cdj's werkten" of was jij dat niet?Cool
Bartjens    posted on 14-05-2009 11:26
Zou heel goed kunnen ja Cool?was behoorlijk aan de sapjes, dus zal wel dom aant ouwehoeren geweest zijn CoolCool

Ken jij die club van studentenvereniging Shiva ook toevallig? Volgens mij komen die ook altijd daar, mijn vriendin zit daar ook bij namelijk Winking my eye
www.djbrowbeat.com
erikselhorst    posted on 14-05-2009 11:31
Volgens mij was je niet de enige die aan de sapjes was... Ik heb soms van die avonden... Shiva ken ik inderdaad wel ja. Dat is een dispuut van Vestuvalo, de studentenvereniging van de CALO. Aangezien de CALO zo ongeveer bij het meubulair hoort ken ik de meeste dames van Shiva?ook wel, dus ik ben nu wel nieuwsgierig wie jou vriendin is Cool
Bartjens    posted on 14-05-2009 11:35
Poster: erikselhorst
Volgens mij was je niet de enige die aan de sapjes was... Ik heb soms van die avonden... Shiva ken ik inderdaad wel ja. Dat is een dispuut van Vestuvalo, de studentenvereniging van de CALO. Aangezien de CALO zo ongeveer bij het meubulair hoort ken ik de meeste dames van Shiva?ook wel, dus ik ben nu wel nieuwsgierig wie jou vriendin is Cool

Hehe, mijn vriendin is Youki, klein, blond en erg mooi meisje Cool

Maar wordt wel een erg 2 pers. gesprekje zo Winking my eye

Ps: je zoekt toevallig geen collega dj daar? Ben nog opzoek naar leuk vast plekje in de buurt ?Winking my eye
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 14-05-2009 @ 11:41:52 (21%)
erikselhorst    posted on 14-05-2009 11:42
Heb d'r ff gehyved... en die ken ik inderdaad wel van gezicht. Ik draai ook regelmatig op de calo-feesten... dus volgens mij wordt het tijd dat we dat maar een keer samen gaan doen CoolMaargoed... wie komen er nog meer uit omgeving Zwolle? Cool]

Edit: ik voeg je wel even toe aan m'n enorm lange msnlijst Cool
User edit by erikselhorst on 14-05-2009 @ 11:43:12 (26%)
erikselhorst    posted on 14-05-2009 11:47
Dus u heeft een pm Smile
DJADMIN    posted on 14-05-2009 12:39
Ik weet niet of dit soort topics eh...goedgekeurd worden ?

Dalijk krijg je uit iedere regio een ''contact'' sub-forum...zal erg druk worden dan.
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
erikselhorst    posted on 14-05-2009 12:43
Poster: DJADMIN
Ik weet niet of dit soort topics eh...goedgekeurd worden ?

Dalijk krijg je uit iedere regio een ''contact'' sub-forum...zal erg druk worden dan.

Het is niet voor niks gepost "chat talk", dus we zullen wel zien of het mag. Lijkt mij geen probleem. Ik vind het wel interessant om te weten wie waar draait en of je elkaar tegen bent gekomen.
DJADMIN    posted on 14-05-2009 12:56
Klopt, maar ga je zo niet honderden topics creeeren ? Dat het chat talk is wil namelijk nog niet zeggen dat ook alle topics geopend kunnen worden....ik ben zelf geen mod, maar ik zou t vanuit hun oogpunt wel begrijpen namelijk
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Jobe    posted on 14-05-2009 16:14
Ik kom uit Raalte!
Dus ook uit de omgeving en je kent het vast welCool
ThijsG    posted on 14-05-2009 17:11
Misschien kan dit een verzameltopic voor alle regio's worden? En dat er dan een lijst per omgeving bijgehouden wordt ofzo.
erikselhorst    posted on 14-05-2009 17:25
Per provincie misschien? Dan moet een admin er ff een sticky van maken... natuurlijk wel in overleg
Maar laten we het nu in eerste instantie gewoon houden bij Zwolle!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

286 Users online: 180 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 89.253
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.290