UDG vs. Case Logic (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmathijs    posted on 14-05-2009 08:45
Ik wil graag een cd map gaan aanschaffen, maar ik zit een beetje te twijfelen tussen 2.

Namelijk:
Case Logic CDW320 CD wallet voor 320 CD's en

UDG CD Wallet Black (280 holds)

Die van caselogic ziet er wel leuk uit, met die vellen die je er zo uit kunt halen, 320 cd's en voor ong. 35 euro.
Maar volgens mij staat UDG wel bekend om zijn kwaliteit en deze is iets van 50 euro.
Graag jullie ervaringen/opmerkingen!

En ik vraag me af of je bij beide bijvoorbeeld ook het kartonnen hoesje van een single erbij in kunt stoppen?
User edit by djmathijs on 14-05-2009 @ 08:50:15 (26%)

What do you think about UDG vs. Case Logic ??

Vote :   

Esmee    posted on 15-05-2009 18:46
dat is ook een oplossing, maar waar zou jij voor kiezen in dj mathijs zn geval, udg of cose logic? en in mijn geval slappa of udg, of toch case logic?
User edit by Esmee on 15-05-2009 @ 20:57:24 (1%)
Tomazos    posted on 15-05-2009 21:03
Poster: Esmee

nee had ik niet gezien, ik zal eens ernaar gaan kijken

edit: waar moet ik t vinden (A) ik kan geen dj booth van hem vinden..

astu:

gewoon 2 mappen in 1, niet ALLES past erin (leeg uiteraard wel), je houd een stapeltje van 2 cm ofzo wat er niet in kan.

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Esmee    posted on 15-05-2009 21:55
bedankt,nee dat lijkt me niet erg handig om mee te nemen, ik doe het wel gewoon met wat minder.

maar wat raad jij aan?
want al die mappen hebben weer hun voor een nadelen...
ik wil er 1 die beschermt tegen spat regen, stevig is en handig met gebruik van cd's + hoesjes.
op dit moment ziet zo'n case logic er ook wel et uit. De bladen kunnen los. Hij kan 180 graden open..
valt er in haast snel doorheen te bladeren?
User edit by Esmee on 15-05-2009 @ 22:02:09 (54%)
Tfvs    posted on 16-05-2009 02:18
ik zeg 1 ding.. slappa
Tomazos    posted on 16-05-2009 05:24
bedankt,nee dat lijkt me niet erg handig om mee te nemen, ik doe het wel gewoon met wat minder.

maar wat raad jij aan?
ik wil er 1 die beschermt tegen spat regen, stevig is en handig met gebruik van cd's + hoesjes.
op dit moment ziet zo'n case logic er ook wel et uit. De bladen kunnen los. Hij kan 180 graden open..

is gewoon snel doorheen te bladeren, die slappa met 6 naast elkaar vond ik niet handig,

gewoon UDG (als je veel wil betalen), en als het je niet zoveel uitmaakt Case logic,
bij slappa kan je tracklist en cd appart doen Happy, laughing

ik heb gewoon veel cd's en wou niet met 2a3 mappen werken (omdat er soms gewoon geen plek voor is), daarom heb ik nu alles in 1 map zitten.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 16-05-2009 05:26

maar wat raad jij aan?

In haast kan ik prima er door heen bladeren in mijn Case Logic. Tuurlijk is het cooler om een UDG map te hebben, die zien er goed en strak uit. Persoonlijk vind ik slappa lelijke mappen en zal je der mij nooit mee zien lopen. Mijn reden voor de Case Logic is dat een CD map een CD map is en ik op het moment dat ik er een wou kopen geen zin had om het dubbelle te betalen, dat niet 2 keer de meerwaarde heeft. Inmiddels heb ik een vol zomer seizoen (7 dagen in de week) en hijs nog steeds 100% in oorde. Waren UDG en Case Logic dezelfde prijs, had ik voor UDG gekozen. Eerlijk is eerlijk ze zien der een stuk mooier uit.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 16-05-2009 09:35
Ik sluit me geheel bij Snoey aan, ik vind het een beeetje onnozel om veel geld uit te geven voor een cd-map hij ligt als je draait (lijkt me) toch de hele tijd open dus niemand ziet de buitenkant. En het gaat mij erom of hij handig is, en dat is hij wel.
DjVictorF    posted on 16-05-2009 09:42
Ik zeg 1 ding: UDG.
ik weet zelf niet hoe slappa is. Maar ik ben echt zeer tevreden met mijn UDG mappen
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Stefjuuh    posted on 16-05-2009 09:44
In Udg/case logic kun je wel veel makkelijker meer kwijt dan met een slappa, maar ik heb geen zin om elke week nieuwe lijstjes te printen omdat ik ze weer heb gemold met mn CD..
Esmee    posted on 16-05-2009 10:12
maar als je gewoon een beetje normaal de cd terug stopt... dan blijft t lijstje toch wel heel?
Ik heb nu zo'n dirk van den broek cd koffertje, heb hem nu zo'n 2 jaar en de hoesjes zijn allemaal nog heel en pas 1x een lijstje gesloopt...
(ze zijn nu geloof ik ook weer in de aanbieding)
Ik neem aan dat bij cd mappen het insteekhoes systeem ongeveer hetzelfde principe is als bij die mapjes die bij die koffer zitten... en dat ej gewon even moet kijken dat je de cd achter het hoesje stopt en voorderest gaan ze niet stuk toch?
want dan ga ik denk ik toch voor case logic, zo'n 320 cd map is 30 euro en je hebt ook een slappa 240 cd map voor 30 euro alleen dan kunnen er maar 120 cd's in... ipv 320
nou dan weet ik t wel hoor
edit zo'n slappa map 240 ligt zelfs qua prijs rond de 40 euro :X
User edit by Esmee on 16-05-2009 @ 10:13:50 (9%)
Snoey    posted on 16-05-2009 13:40
De lijstjes van standaard A4 papier gaan na een tijd kapot, dat hou je niet tegen. Je kan je lijstjes wel opslaan op je pc. Als er een kapot is, kan je hem gelijk afdrukken. Gebruik je wat dikker papier van betere kwaliteit, dan gaan die hoesjes al langer mee. Andere Dj's lamineren hun lijstjes weer en zijn dan onverwoestbaar. En het is zonde als je over een jaar toch meer dan 120 cd's hebt en als nog een andere map moet kopen. Die extra opbergruimte is altijd mooi meegenomen, want je weet niet wat je de komende jaren gaat gebeuren op het gebied van je dj carriere.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Mixt-Ape    posted on 16-05-2009 14:27
Ik heb ook 3 mappen van UDG, en ik vind ze echt superstevig! Het zou zeker geen verkeerde keuze zijn...
Esmee    posted on 16-05-2009 15:24
lijstjes staan zowiezo op mn computer, ik wil t liefste gewoon een map waar toch wel 250 cd's in kunnen voor een leuk prijsje, dus slappa valt af, want hij moet ook 4 cd's per blz hebben en dus geen 6.
Mathiz    posted on 16-05-2009 20:41
Ik heb nu ??n slappa van 240 (dus 120) deze werkt egt super handig met dubbele hoesjes en ik vind trouwens dat ze er wel goed uitzien. ze zijn egt mega stevig. Maar nu dat ek toch wel ver boven die 120 cd's gaa, ga ik een nieuwe aankopen van udg gewoon voor thuis te draaien(daar heb ik wat meer tijd om zorgvuldig de cd achter het covertje te steken) en voor op verplaatsing neem ik dan de slappa mee.
Mathiz    posted on 16-05-2009 20:42

User edit by Mathiz on 16-05-2009 @ 20:42:15 (100%)
Farsteps    posted on 16-05-2009 21:41
Ik heb net een Slappa 160 besteld, is voor mij nog genoeg omdat ik nog niet zoveel CD`s heb, draai momenteel ook nog niet met CD`s, ga er tot die tijd MP3 CD`s in opslaan/vervoeren. Ben benieuwd hoe ze bevallen. Ze zien er echt strak uit, en stevig natuurlijk. Ben zelf voor de Witte versie gegaan. Heb zelf voor Slappe gekozen omdat ik de map ook me moet nemen naar KVW voor de muziek daar, de map zit dan dus voor een week tussen de kindertjes, en dan wil zoiets nog wel eens een flinke smak maken of zo.
User edit by Farsteps on 16-05-2009 @ 21:43:47 (70%)
Esmee    posted on 17-05-2009 09:49
agh mijn cd's zijn heilig en de 1e best eik** die eraankomt wordt ik boos op. Dus sja...
Het gaat er mij vooral om dat de map lang meegaat,
dat hij tegen regen druppels kan,
dat ik er snel in kan bladeren en
dat ik er lang mee kan doen,
dus een cd aantal van 200* is wel vereist. 6 cd's per pagina is te groot.

Dus de keuze gaat nu tussen udg en Case Logic worden. Ik vind Case Logic tot nu toe de beste keus, omdat die gewoon een stuk goedkoper is dan Slappa en UDG.
User edit by Esmee on 17-05-2009 @ 11:00:28 (4%)

This is an old Topic

No new postings for 5.960 days.
 Post CommentThat would be 198.7 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

345 Users online: 239 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 47.939
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.741.330