Poster: Denle
Ik zou als ik jou was door sparen voor de djm 400 van pioneer is wel veel duurder mar zit je wel gelijk goed
Ik zou als ik jou was door sparen voor de djm 400 van pioneer is wel veel duurder mar zit je wel gelijk goed
Poster: MaximDJ
Is hetzelfde als je voor een eerste auto een Fordje koopt, en dan gaat zeggen dat je beter door kunt sparen voor een Ferrari.... Jaaa...juist...Het is idd (duh, alles van pioneer) een geweldig ding zoals jij zegt, maar niemand kan ontkennen dat het ERG duur is voor zo'n mixer....Kort en bondig antwoord op je vraag, ga voor een Reloop RMX 30 en voor de RMP2's....
Poster: polly
ik dacht zelf als ik eerst die wave 02 koop dan kan ik even doorsparen en dan binnen een maand of 3 een xone 22 te gaan kopen. Dus inweze heb ik de wave 02 alleen nodig om een paar maanden te overbruggen.
Poster: DJADMIN
Kan je toch net zo goed voor een rmx 20 gaan..
Poster: dJORD
de rmp-2 prima tenzij je ze voor ''on the road'' wil gebruiken
die mixer, ik zou nog even verder kijken (duurder kijken, verder sparen)
Poster: polly
1000 euro is echt me max
Poster: Ilja
Dan heb je met RMP-2 zeer goede keuze gedaan, en duik effe op marktplaats daar kan je voor 350 euri al een DJM-400 te pakken krijgen, ?zeer goede deal.