Samenwerken met buitenlandse collega's
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 13-05-2009 10:15
Yooo Mensen van DJR!

Ik zou van de zomer eens wat anders willen gaan doen dan andere zomers!

Ik wil graag in het buitenland dj's/Producers gaan ontmoeten en daarmee gaan samenwerken, Dit lijkt me een leuke variatie op de "gewone" zomervakantie!

Hoe ik dat kan gaan doen heb ik nog geen idee vanHappy, laughing

Reis - afhankelijk waar het is uiteraard - Trein - vliegtuig - Auto (misschien zelf motor)
Verblijf - Bij de persoon zelf - hotel - appartement

Is er iemand op het forum die hier ervaring mee heeft, Of dat er iemand is die het al eerder heeft geprobeerd maar dit heeft op moeten geven (welke manier dan ook).
En nattuurlijk of je iemand kent in het buitenland!

Owjah ook wel redelijk bellangrijk de style Winking my eye dit is : House (van minimal tot aan electro)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
User edit by justjustin on 13-05-2009 @ 10:17:51 (6%)

What do you think about Samenwerken met buitenlandse collega's ??

Vote :   

dacuba    posted on 13-05-2009 15:54
Heb ik wel eens over gehad met een Spanjaard.. hij zou me een gig daar regelen, en ik hem eentje hier.. leuk idee opzich Happy, laughing
justjustin    posted on 13-05-2009 15:59
Poster: dacuba
Heb ik wel eens over gehad met een Spanjaard.. hij zou me een gig daar regelen, en ik hem eentje hier.. leuk idee opzich Happy, laughing

jah dat zijn dingen die ik zoek idd Winking my eye..
Stagiar    posted on 13-05-2009 19:33
Heb een tijd geleden met een van de jongens van Da Tweekaz afgesproken om een uitwisseling te doen, is er helaas nooit van gekomen. Zal nu ook wel weer niet denk ik. Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.964 days.
 Post CommentThat would be 198.8 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

369 Users online: 293 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 53.592
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.746.983