Overlaatst was ik op een feestje (buiten) waar er achter de DJ aan de achterwand van de tent allemaal kleine stroboscoopjes via kabels bevestigd waren. Ik heb geen idee hoe ik het moet omschrijven in woorden, het lijkt een beetje op een sterrenhemel die at random flikkert. Per verticale draad waren er een stuk of acht lichtjes bevestigd op een afstand van een 50 cm schat ik.
Ik hoop dat dit genoeg uitleg is om een idee te vormen wat ik zoek:d
What do you think about Hoe noemt dit type licht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De hele kabel flikkert at random, het is niet zo dat ze allemaal tegelijk flikkeren of 1 voor 1. Ik zie er niet echt een patroon in, maar ik denk wel dat het geen 10 euro strobo's zijn:d
Staat bij ons in de catalogus als "Strobe string". Is inderdaad een erg leuk effect als je weet wat je er mee moet doen, en kost niet zo veel!
This is an old Topic
No new postings for 5.842 days. Post CommentThat would be 194.7 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.