track gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Flexii    posted on 12-05-2009 17:02
Ik kan niet meer komen op de naam en artiesten van een nummer, het zijn 2 dj's die in de clip in een club draaien en erkomt volgens bij hello Berlin in voor of iets wat er op lijkt met Berlin, het nummer wordt nu tevens gebruikt in de reclame op rtl voor de donderdag progamering, met oa de serie House

iemand die hem toevallig weet?

What do you think about track gezocht ??

Vote :   

LLCoolP    posted on 12-05-2009 17:15
Poster: Flexii
Ik kan niet meer komen op de naam en artiesten van een nummer, het zijn 2 dj's die in de clip in een club draaien en erkomt volgens bij hello Berlin in voor of iets wat er op lijkt met Berlin, het nummer wordt nu tevens gebruikt in de reclame op rtl voor de donderdag progamering, met oa de serie House

iemand die hem toevallig weet?

Bedoel je toevallig :

Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky and Sand
Join the party and become famous!
Flexii    posted on 12-05-2009 17:27
Poster: LLCoolP

Bedoel je toevallig :

Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky and Sand

Ja thanx, dat was het ja,, was het helemaal kwijt,, nu ik de namen van de artiesten zie, herken ik hem meteen:D
LLCoolP    posted on 12-05-2009 18:19
haha OkeHappy, laughing Lekker nummer is het:DHoorde hem voor het eerst op 3FMHappy, laughingdeedt me beetje denken aan die plaat titel: Sunshine(ff de artiest kwijt)Happy, laughingMaarja  veel plezier ermeeHappy, laughingIk ga hem nu oo ff opzetten
Join the party and become famous!
Lead    posted on 12-05-2009 23:10
gevonden...

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

306 Users online: 76 Guests (230 Unknown)
Pages generated today : 40.373
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.514.146