[P] Claus - BrainGain by claus lunoe
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bloedworst    posted on 11-05-2009 19:25
Produced by
Claus

Production Name
BrainGain by claus lunoe

Check it out

Hey
Experimentje, zat me horizon te verbreden zondag en dit kwam eruit.
begin beetje goa later beetje bounce.

What do you think about [P] Claus - BrainGain by claus lunoe ??

Vote :   

cross-over    posted on 12-05-2009 09:44
Beetje productief de laatste tijd Claus....,

Net even zitten luisteren en net als altijd zit het weer gewoon lekker in elkaar.

However....., Op 4.17 dacht ik dat je een leuk einde had maar je ging nog even door met een stukje dat naar mijn mening niet echt bij de rest past.

De melodie komt me wel bekend voor, lijkt op iets van Led Zeppelin... Coolgoing back to the sixties??
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 12-05-2009 @ 09:45:05 (4%)
Bloedworst    posted on 12-05-2009 10:27
Hey
Ja de zon geeft me de kriebels, en af en toe beetje last van adhdCoolZat op youtube ff wat music te luisteren en er kwamen en paar goa nummers langs en ik dacht okey ff experimenteren, wand ik vind die goa toch gruwelijke music echt vet.Het melodietje is eigenlijk gewoon en toonladder van bijna een octaaf van boven naar beneden en andersom en een beetje filtertje draaien,,,Led Zeppelin ach man ook zoooo goeddd.

Ja het begon lekker beetje goa maar het werd snel toch en beetje bounce en dacht nu moet ik het experiment ff stoppen vandaar het einde, de techniek van bounce heb ik wel en beetje onder de knie maar van goa niet is de eerst keer dat ik dat probeer.

Thnx cross-over voor de feedback

This is an old Topic

No new postings for 5.838 days.
 Post CommentThat would be 194.6 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

106 Users online: 5 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 20.159
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.200.028