Poster: djmathijs
Past er in die flightcase ook een djm 800 (10 inch)?
Edit
Ik zie dat je die ene flightcase alleen bij de ecler verkoopt.
Poster: Kryptoxx
Ik zou het wel zien zitten om die Nuo 5 te kopen inclusief flightcase.
Het enige probleem is dat Lichtenvoorde nogal ver is.. Dus zou hij opgestuurd kunnen worden ofzo?
Poster: Stagiar
Ik wil hem best opsturen, extra kosten zijn dan wel voor jou, ik zal dan 2 pakketten moeten versturen. De flightcase en de doos apart.
Ik denk niet dat de flightcase in de doos past, mocht dat wel zo zijn dan laat ik je dat zsm even weten!
Hoe bedoel je, die flightcase is toch niet veel groter dan de mixer?
Tis nog steeds 239 km.., dus voor die afstand laatek het liever opsturen. Anders bennek alleen al 5 uur onderweg heen en trug :/
ik denk 6,75 euro voor verzenden
EU 1 | EU 2 | |
0 - 2 kg | € 13,10 | € 18,80 |
2 - 5 kg | € 19,50 | € 24,50 |
5 - 10 kg | € 25,20 | € 30,80 |
10 - 20 kg | € 34,10 | € 39,80 |
20 - 30 kg* | € 40,58 | € 47,36 |
Retourenservice | gratis | gratis |
EU 1 | België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco, excl. Andorra), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden, Melilla en Ceuta), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden. |
EU 2 | Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Bulgarije, Roemenië. |
Ik heb dus vernomen dat transport een probleem zal worden.. Daarom zouden ze dus best via post verzonden worden. Spijtig van de kosten wel maarja niks aan te doen.
Het zou dan wel handig zijn moest timmy90 ook meebestellen want dan zou het wel een beetje schelen in de kosten.
Maar ik stuur je wel nog een mailtje (moet nu gaan werken)
@Stagiar, ik heb misschien nog steeds interesse bij een flightcase, alleen ik moet zeker weten dat de djm 800 er goed in past zonder knelpunten voor de voedingskabel. Heeft de flightcase ook een type of merk ofzo?
@Stagiar, ik heb misschien nog steeds interesse bij een flightcase, alleen ik moet zeker weten dat de djm 800 er goed in past zonder knelpunten voor de voedingskabel. Heeft de flightcase ook een type of merk ofzo?
Poster: Stagiar
Zou een mod deze willen sluiten? Open ik ff een nieuw topic voor m'n losse flightcase. Dit is erg onhandig