Beste brandprogramma (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nickbn    posted on 11-05-2009 17:29
Ik heb tegenwoordig last van een vreemd probleempje met Nero. Normaal kan ik prima mp3's branden op een audio cd en worden deze keurig netjes omgezet naar cda. trackfile en behoud ik informatie die weggeschreven staat in de id3 tags. Zo kan ik op mn cdj's gewoon zien hoe het nummer heet, plus de key en bpm.

Echter download ik nog wel eens wat van Beatport en schijnt Nero deze nummers niet op een Audio cd te kunnen zetten. Het toevoegen van de nummers duurt enorm lang, en bij het afspelen op de cdj hoor ik erg veel storende en knetterende geluiden. Nu lijkt het mij niet anders dan dat dit een soort vervelende (DRM?) achtige beveiliging is. 

Ik vroeg me bij deze af of jullie ook dit herkennen en hebben bij tracks van het internet en bij het branden hetzelfde vervelende riedeltje hebben. Een update van Nero helpt niet, maar ik heb geen weet van programma's waar je op dezelfde simpele wijze info kan toevoegen op de tracks. Dus 2 vragen in 1, Herkent iemand dit? en welk programma gebruiken jullie om je mp3's mee te branden op CD? 

What do you think about Beste brandprogramma ??

Vote :   

Ilja    posted on 10-06-2009 22:24
Bestr DJ's.
Ik wil rechtstreeks een CD kopieeren op mijn MAC ( zonder tussenkomst van iTunes ). ?Is daar een programma voor ?
Laidback    posted on 11-06-2009 01:25
ik gebruik al een tijd:

Toast!Cool

werkt perfect!.
WalterRavensberg    posted on 11-06-2009 10:05
misschien moet je de mp3's eerste ff opnieuw omzetten naar mp3. Dit kan met dbpoweramp. werkt perfect. je kan hiermee ook branden en rippen. omzetten naar wav of wma kan ook allemaal.
succes
Mathiz    posted on 11-06-2009 12:48
Ik gebruik soms zelf toast en het kan in het kopje zitten maar ik ik merk dat de bassweergave als je met toast brand veel beter is dan met itunes met identiek hetzelfde nummer.
Ilja    posted on 11-06-2009 14:27
Nou dan maar effe vonavond Piratebay Cool?opgaan en Toast downloaden.? Dank voor de tips

This is an old Topic

No new postings for 5.933 days.
 Post CommentThat would be 197.8 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

353 Users online: 257 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 131.748
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.478.526