Storing op boxen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Remote    posted on 10-05-2009 14:08
Hey iedereen,

Ik heb dus het volgende probleem. Ik heb een RMX-40 USB mixer en deze is aangesloten op men laptop. Maar wanneer ik nu mijn laptop aansluit op de netspanning dan krijg ik storing op men boxen. Ik had nu wel verwacht dat er ergens een ontstoorblok in de versterker of mengpaneel zou zitte maar dat is dus niet geval. Iemand een degelijke en niet al te dure oplossing hiervoor?

What do you think about Storing op boxen ??

Vote :   

Boyd    posted on 10-05-2009 14:14
De goedkoopste oplossing is de netadapter uit je laptop te houden als je hem aangesloten hebt op je mixerCoolGebruik je de audio in of de usb kaart uit de mixer?
Remote    posted on 10-05-2009 14:17
De 2 USB poorte van de mixer gebruik ik. Dat kan ik doen maar wanneer men laptop traktor moet draaie dan is blijft hij meestal maar een uurtje op batterije en daarna moet ik hem insteken of anders valt hij uit.
Estacy    posted on 10-05-2009 14:38
probeer het eens met bijv. een andere vesterker? dan weet je dat het bijv. je versterker is! of een mengpaneel ff lenen, kijken of dat het oplost?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Remote    posted on 10-05-2009 15:02
Het is de 50Hz van het net dat die storing geeft, ik moet gwn ergens een ontstoring kunne tusse plaatsen maar weer niet hoe of waar die te halen.

This is an old Topic

No new postings for 5.839 days.
 Post CommentThat would be 194.6 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 13 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 9.359
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.119.972