Ik heb dus het volgende probleem. Ik heb een RMX-40 USB mixer en deze is aangesloten op men laptop. Maar wanneer ik nu mijn laptop aansluit op de netspanning dan krijg ik storing op men boxen. Ik had nu wel verwacht dat er ergens een ontstoorblok in de versterker of mengpaneel zou zitte maar dat is dus niet geval. Iemand een degelijke en niet al te dure oplossing hiervoor?
What do you think about Storing op boxen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De goedkoopste oplossing is de netadapter uit je laptop te houden als je hem aangesloten hebt op je mixerGebruik je de audio in of de usb kaart uit de mixer?
De 2 USB poorte van de mixer gebruik ik. Dat kan ik doen maar wanneer men laptop traktor moet draaie dan is blijft hij meestal maar een uurtje op batterije en daarna moet ik hem insteken of anders valt hij uit.
Het is de 50Hz van het net dat die storing geeft, ik moet gwn ergens een ontstoring kunne tusse plaatsen maar weer niet hoe of waar die te halen.
This is an old Topic
No new postings for 5.839 days. Post CommentThat would be 194.6 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.