In welk land is pioneer gear het goedkoopst??
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dJORD    posted on 10-05-2009 11:53
Ik mag voor een weekje een vakantie bestemming uitzoeken over de hele wereld!!!,
hiervoor gaan klm punten gebruikt worden. (een goedkope reis dus)
Daarom kwam ik met het idee om naar een land te gaan waar dj gear (pioneer) het meest gunstig geprijst is Cool.
Maar nu weet ik niet of dat wel zo is door al die prijsstijgingenCool,
daarom wil ik vragen of iemand weet of de prijzen erg verschillen en waar ze dan goedkoper zijnConfused
kan iemand mij hierbij helpen

grts, Jord

What do you think about In welk land is pioneer gear het goedkoopst?? ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 10-05-2009 12:00
Googlen naar webshop in dat land..
the-melody    posted on 10-05-2009 12:01
Probeer Aziatische Landen, die wisselkoers is altijd veel lager dan hier in europa. Of gelijk Amerika nzo, daar is 1 euro een ongeveer anderhalve dollar waard.
V-Ray    posted on 10-05-2009 12:03
Ehm... denk toch wel dat je, als je de CDJ's en de DJM in je koffer gepropt hebt..... nog even langs de douane moet. Dat zal vast niet lukken zonder dat ze doorhebben wat er in je koffertje zit. Thumbs Up
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
DAW    posted on 10-05-2009 12:08
Tevens verstandig om uit te zoeken hoe het geregeld is met garantie.  Heb een keer probleempje gehad met garantie met iets wat ik in Hong kong had gekocht. In NL geen garantie ... mijn geluk was dat een kennis die zelfde week die kant op ging en het ging regelen voor me :P

Tevens zit je met invoerrechten/belasting (als goed is 430 euro belasting vrij), dure spullen namen wij niet zelf mee door de douane maar verstuurde wij naar het werk (dus niet naar je huis adres)

Zou ook eens op de site van de douane etc kijken over invoeren van luxe artikelen Winking my eye

Edit: goedkoop kan al snel duur koop worden met bestellingen in buitenland of aan kopen die je in buitenland hebt gedaan. http://www.douane.nl/430euro/

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 10-05-2009 @ 12:10:58 (40%)
Sammow    posted on 10-05-2009 12:12
Daar kopen en opsturen met de post :D
dJORD    posted on 10-05-2009 12:16
Poster: DAW
Tevens verstandig om uit te zoeken hoe het geregeld is met garantie.  Heb een keer probleempje gehad met garantie met iets wat ik in Hong kong had gekocht. In NL geen garantie ... mijn geluk was dat een kennis die zelfde week die kant op ging en het ging regelen voor me :P

Tevens zit je met invoerrechten/belasting (als goed is 430 euro belasting vrij), dure spullen namen wij niet zelf mee door de douane maar verstuurde wij naar het werk (dus niet naar je huis adres)

Zou ook eens op de site van de douane etc kijken over invoeren van luxe artikelen Winking my eye

Edit: goedkoop kan al snel duur koop worden met bestellingen in buitenland of aan kopen die je in buitenland hebt gedaan. http://www.douane.nl/430euro/

gewoon nee zeggen als ze vragen of je iets aan te geven hebt.
duane ziet een jongetje van 13 meer dan 430 euro uitgeeft??
carlosa    posted on 10-05-2009 12:24
ik koop al jaren spullen uit groot brittanie en vs...veel goedkoper....kijk voor de gein effies op ebay...kan op een nieuwe cdj 1000 mk3 meer dan 400 euro schelen....
ccc    posted on 10-05-2009 12:41
Koop het in Nederland, en steun hiermee de crisis een beetje. Winking my eye
dacuba    posted on 10-05-2009 12:44
Wat zoek je eigenlijk?
DAW    posted on 10-05-2009 12:48
Poster: carlosa
ik koop al jaren spullen uit groot brittanie en vs...veel goedkoper....kijk voor de gein effies op ebay...kan op een nieuwe cdj 1000 mk3 meer dan 400 euro schelen....

Tot dat jou pakketje bij de douane er uit gepikt word en je mag gaan betalen. En niet gaan zeggen dat gebeurd niet maar de kans is en blijft altijd aanwezig.

Heb genoeg mensen gesproken die schokken wat ze als nog mochten gaan betalen, dit was in sommige gevallen hoger als dat ze het in NL zouden kopen. Het gaat een x aantal keer goed, maar sta niet vreemd te kijken als het misgaat Winking my eye

Een gewaarschuwd mens telt voor twee Thumbs Up

En ik weet niet hoe het geregeld is met garantie bij Pioneer als je iets in het buitenland hebt gekocht, maar ook dit zou ik goed informeren.

Ja het is vaker goedkoper in het buitenland dit komt door belasting tarief etc. Maar in NL verwacht men dat jij dit aangeeft bij de douane en als nog betaald tot max 430,-- euro vrij dan.

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 10-05-2009 @ 12:50:56 (51%)
Lead    posted on 10-05-2009 13:47
Geen topics over prijs vergelijk.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

278 Users online: 70 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 51.293
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.525.066