Van Buuren op de wii (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 10-05-2009 06:52

Armin van Buuren krijgt eigen Wii game

Nieuws | 8 mei 2009 - Foreign Media Games heeft bekend gemaakt dat ze een game met in de hoofdrol de Nederlandse DJ Armin van Buuren gaat uitbrengen. De trance tracks van de Nederlander kunnen ge-mixed worden met behulp van verschillende effecten en loops.Verder wordt er ook onuitgebracht materiaal van de DJ in het spel verwerkt en heeft hij andere artiesten overgehaald om mee te werken aan het project.

Quote:
I've been a huge games freak for years and I am, of course, a music fanatic. Music mixing technology has improved enormously over the past few years. You can do a lot more with your choice of records and the various effects, making it even more fun to mesmerise your audience, take them on a musical journey and let them party on. Now you can discover how great it is to mix your own music in your own living room! This game shows you how I work as a DJ, but you can use your own style. Perfect your skills and make your friends and family totally crazy about dance and trance.

Armin is dus zelf ook gek van games en hij geeft verder aan dat de technologieën die gebruikt worden in zijn vak in de loop der jaren ook enorm verbeterd zijn. Met dit spel hoopt hij de speler het gevoel te geven hoe het is om je eigen muziek te mixen zodat je je vrienden versteld doet staan als DJ. Het spel zal exclusief voor de Wii uitgebracht worden en in de herfst van dit jaar in de winkels liggen.

Nou vond en vind ik al die aandacht die Armin krijgt vaak zwaar overdreven en ten kostte gaan van andere goede namen maar dit gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver?
De wereld is Armin Mad?

What do you think about Van Buuren op de wii ??

Vote :   

Prozei    posted on 11-05-2009 18:28
Poster: Tekhead
mensen toch, jullie doen net alsof Nintendo een B-merk in Game land is, en hun spelconsole's overroepen. Vergeten jullie mss dat Nintendo altijd aan de top heeft gestaan, met Nintendo 64 en de opvolger de 128, en dat Nintendo de enige overgebleven concurrent van Sony PS in al die jaren was, en meer nog, zoals dat Super Mario bros, het meest verkochte, nu terug, van alle games is ?

n64 en de ngc hebben nooit aan de top gestaan.
de gameboy nintendo 16bit en super nintendo wel.
maar toen was zelfs jij nog jongCool.
wel grappig dat jij precies de 2 nintendo consoles opnoemt die niet aan de top hebben gestaan.

de n64 en game cube zijn verslagen door de playstation 1 en 2 die 200 milioen x meer over de toonbank gingen.
Mod edit by Prozei on 11-05-2009 18:28 (1%)
Estacy    posted on 11-05-2009 18:28
Inderdaad,geen armin muziek, maar ik gok zo dat het echt niet alleen mr. Armin wordt, want dat vindt het grote publiek niet leuk!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 11-05-2009 @ 18:28:39 (25%)
Prozei    posted on 11-05-2009 18:33
Poster: Estacy
Inderdaad,geen armin muziek, maar ik gok zo dat het echt niet alleen mr. Armin wordt, want dat vindt het grote publiek niet leuk!

je bedoeld dat vindt jij niet leuk.
er is een reden waarom armin nr 1 dj van de wereld is.
Estacy    posted on 11-05-2009 18:41
Heey, ik vind alle muziek leukCool Maar ik denk dat vaders zowiezo niet zo van trance enzo houden, maar mischien dat ze wat commercielere nummers wel leuk vinden, dan bereik je een groter publiek 
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
the-melody    posted on 11-05-2009 18:48
Mijn vader vond anders Tiësto & Armin wel toppie Cool
Snoey    posted on 11-05-2009 19:11
Tiësto, armin, ferry, pvd zijn de dance iconen van de wereldwijde dance scene. De Mc Donalnds, Burgerking van de Dj wereld.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 11-05-2009 19:17
Poster: Estacy
Heey, ik vind alle muziek leukCool Maar ik denk dat vaders zowiezo niet zo van trance enzo houden, maar mischien dat ze wat commercielere nummers wel leuk vinden, dan bereik je een groter publiek 

nou er is 1 soort muziek die ik wel keihard aan mag zetten in huis en dat is trance...

This is an old Topic

No new postings for 5.954 days.
 Post CommentThat would be 198.5 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 109 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 85.017
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.054