Van Buuren op de wii (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 10-05-2009 06:52

Armin van Buuren krijgt eigen Wii game

Nieuws | 8 mei 2009 - Foreign Media Games heeft bekend gemaakt dat ze een game met in de hoofdrol de Nederlandse DJ Armin van Buuren gaat uitbrengen. De trance tracks van de Nederlander kunnen ge-mixed worden met behulp van verschillende effecten en loops.Verder wordt er ook onuitgebracht materiaal van de DJ in het spel verwerkt en heeft hij andere artiesten overgehaald om mee te werken aan het project.

Quote:
I've been a huge games freak for years and I am, of course, a music fanatic. Music mixing technology has improved enormously over the past few years. You can do a lot more with your choice of records and the various effects, making it even more fun to mesmerise your audience, take them on a musical journey and let them party on. Now you can discover how great it is to mix your own music in your own living room! This game shows you how I work as a DJ, but you can use your own style. Perfect your skills and make your friends and family totally crazy about dance and trance.

Armin is dus zelf ook gek van games en hij geeft verder aan dat de technologieën die gebruikt worden in zijn vak in de loop der jaren ook enorm verbeterd zijn. Met dit spel hoopt hij de speler het gevoel te geven hoe het is om je eigen muziek te mixen zodat je je vrienden versteld doet staan als DJ. Het spel zal exclusief voor de Wii uitgebracht worden en in de herfst van dit jaar in de winkels liggen.

Nou vond en vind ik al die aandacht die Armin krijgt vaak zwaar overdreven en ten kostte gaan van andere goede namen maar dit gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver?
De wereld is Armin Mad?

What do you think about Van Buuren op de wii ??

Vote :   

Tomazos    posted on 10-05-2009 08:24
its al about the money!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
djmathijs    posted on 10-05-2009 08:34
Nintendo moet het idd van de spellen hebben.

Maar daarom is het wel een leuk idee, weer wat anders als al die race en behendigheidsspellen.
MaximDJ    posted on 10-05-2009 09:05
Opzich wel orgineel, waarom niet?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
ArCee    posted on 10-05-2009 09:43
Nou ja, omdat ik een beetje Armin moe begin te worden............ Cool
tom-j    posted on 10-05-2009 10:52
hij is en blijft wel de nummer 1 van de wereld he!! dus is niet zo gek dat hij zoveel aandacht krijgt!
maar een spelCool?? dat is volgens mij best lachen!
Esmee    posted on 10-05-2009 10:57
Poster: djmathijs
Nintendo moet het idd van de spellen hebben.

Maar daarom is het wel een leuk idee, weer wat anders als al die race en behendigheidsspellen.

nintendo heeft het niet van de spellen hoor. Ze verdienen heeel veel op games als wii-fit en wii-sport. Maar toch eth meeste op de systemen zelf. Sony is een bedrijf wat het van de games moet hebben omdat de ps3 niet zo heel goed loopt. Nintendo heeft het vooral van zn systeem en de games worden een beetje verwaarloosd.
Ik geloof namelijk niet dat deze game van nintendo zelf komt. Dus verdient nintendo er vrijwel niets aan. Dat is gewoon van een uitgever die een beetje meelift op nintendo's succes en hoopt dat er veel kleine kindjes die dj willen spelen dat spel kopen.
Zo gaat de naam van nintendow eer lekker achteruit, nintendo alleen voor kinderen, allemaal casual games en niets voor de "hardcore"gamer. Maar komop de wii zelf is een prachtig apparaat. Bedankt eens hoe vet je schietgames ermee kunt spelen? Starwars, ga zo maar door. Allee het wordt neit benut. De graphics zijn misschien wat minder, maar veel games benutten de graphics niet eens optimaal. De wii kan velen malen beter..
en mede door dit soort games wordt de wii het zwarte schaap van de game consoles.
Roov    posted on 10-05-2009 10:59
Is het niet zo dat door dit spel er nog meer mensen DJ willen gaan worden? En het zit al zo vol in Soest met DJ's Cool
tom-j    posted on 10-05-2009 11:13
Poster: Roov
Is het niet zo dat door dit spel er nog meer mensen DJ willen gaan worden? En het zit al zo vol in Soest met DJ's Cool

het zal het misschien wel aanwakkeren ja! maar jij bent volgens mij veel beter dan al die mensen die door dat spel beginnen, dus dat is niet echt iets om je druk over te makenWinking my eye
DjVictorF    posted on 10-05-2009 11:40
Poster: tom-j

het zal het misschien wel aanwakkeren ja! maar jij bent volgens mij veel beter dan al die mensen die door dat spel beginnen, dus dat is niet echt iets om je druk over te makenWinking my eye

Maar dan is er strax misschien wel 1 op de 10 dj.. en dan is er dus heel veel concurrentie.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
tom-j    posted on 10-05-2009 11:48
Poster: DjVictorF

Maar dan is er strax misschien wel 1 op de 10 dj.. en dan is er dus heel veel concurrentie.

klopt, maar de meeste hier zijn nu al veel beter dan al die andere die nu beginnen, dus daar kom je dan makkelijk boven uit!
Epocs    posted on 10-05-2009 11:58
Het is alleen maar beter... komt het niveau alleen maar hoger te liggen. En als je bang bent voor concurentie?? ben je niet zeker van je zaak en mag je nu al stoppen!
Poster: DjVictorF

JollyJunkie    posted on 10-05-2009 12:02
Zijn er al pics vrijgegeven?
User edit by JollyJunkie on 10-05-2009 @ 12:02:32 (4%)
bambamstudio    posted on 10-05-2009 12:12
En we hebben ook nog altijd DJ Hero
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Esmee    posted on 10-05-2009 12:14
de game heet trouwens

Armin van Buuren: In the Mix

en zover ik heb gevonden zijn er nog geen screenshots
Lead    posted on 10-05-2009 13:50
Kijk eens in de Nieuws sectie, dit bericht staat er al een paar dagen :s

Screenshots zijn als het goed is nog nergens gepubliceerd... Maar gaat er modern uit zien in ieder geval. Qua gameplay heb ik nog geen idee overigens...
Let the BASS be louder
Snoey    posted on 10-05-2009 17:30
Ze hadden Tiësto toch ook al voor zoiets gevraagd een half jaar terug?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 11-05-2009 03:10
mensen toch, jullie doen net alsof Nintendo een B-merk in Game land is, en hun spelconsole's overroepen. Vergeten jullie mss dat Nintendo altijd aan de top heeft gestaan, met Nintendo 64 en de opvolger de 128, en dat Nintendo de enige overgebleven concurrent van Sony PS in al die jaren was, en meer nog, zoals dat Super Mario bros, het meest verkochte, nu terug, van alle games is ?
Nintendo, wou met de Wii, met een nieuwe manier van gamen, een andere weg inslaan, bewijzen dat gamen ook anders kan, games zonder geweld, met familie games, sport en spel, enz... voor echt jong en oud, en dit is een voltreffer. 
Wat betreft de games, is het simpel, Nintendo laat nieuwe games ontwerpen met zeer gekende figuurtjes, en werkt zeer veel samen met Sega. Zelf werken ze veel met thema's, zoals muziek er ook een is, en in dit thema, is een game met Armin een logische aanvulling, en Armin kent heel de wereld
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 11-05-2009 03:16
De N64 was een top console. Daarom heb ik vorig jaar ook een wii gekocht vanwege de nieuwe Zelda, Mario Games en Super smash brothers (nostalgies gevoel). Enige nadeel is bijvoorbeeld met mario cart online, dat je geen headset hebt om met de andere mensen te kletsen.
ArCee    posted on 11-05-2009 13:22
Poster: Lead
Kijk eens in de Nieuws sectie, dit bericht staat er al een paar dagen :s

Screenshots zijn als het goed is nog nergens gepubliceerd... Maar gaat er modern uit zien in ieder geval. Qua gameplay heb ik nog geen idee overigens...

Fok, dacht ik ook eens een nieuwtje te hebben Cool Bedankt he Cool
Stephanie    posted on 11-05-2009 13:41
Poster: Roov

"DJ gaan worden" of "zich DJ gaan noemen"?

Iedere l*l die ooit eens een draaitafel heeft gezien noemt zich dj.......

"In The Mix"......wel originele naam trouwens Cool
b-shock    posted on 11-05-2009 13:55
gewoon wachten tot ie uit is en dan wachten tot er screenshots , reviews en filmpjes komen Winking my eye
Stefjuuh    posted on 11-05-2009 15:19
Poster: Stephanie

"In The Mix"......wel originele naam trouwens?Cool

Heb jij die nieuwe In the mix al gezien?

Tmf of Wii?
RenéKuppens    posted on 11-05-2009 17:11
Poster: Stefjuuh
Poster: Stephanie

Heb jij die nieuwe In the mix al gezien?

Tmf of Wii?

Ik neem aan TMF wel.. aangezien ze die zelf maakt.. haha

User edit by RenéKuppens on 11-05-2009 @ 17:11:54 (1%)
Estacy    posted on 11-05-2009 17:47
Ben benieuwd welke nummers er te mixen vallen,
pokerface?
Riverside?
Infinity?
Of mischien Paul Estak?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Snoey    posted on 11-05-2009 18:18
Poster: Estacy
Ben benieuwd welke nummers er te mixen vallen,
pokerface?
Riverside?
Infinity?
Of mischien Paul Estak?

Volgens mij heb jij nog nooit een tracklist van Armin gezien :P 

284 Users online: 178 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 89.240
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.277