Poster: TheTapDanceR
als je ze wilt horen,, dat kan wel dan moet je even op www.Freaky.nl kijken dan bij hardstyle:P dan kan je een demo horen.. (hij is echt master)
Poster: Benji
Pila is wel vet maar hij draait meer richting hardtrance..thugs is gruwlijk op freaky kun je m al bestellen sinds eergister heb m vandaag binnen gekregenof je moet ff na Freaky in Eindhoven mooie zaak trouwens grote kans dat je zany ook tegen komt zn studio zit er ook
Pila is wel vet maar hij draait meer richting hardtrance..thugs is gruwlijk op freaky kun je m al bestellen sinds eergister heb m vandaag binnen gekregenof je moet ff na Freaky in Eindhoven mooie zaak trouwens grote kans dat je zany ook tegen komt zn studio zit er ook
Poster: DJ_Mama
Ik zit nog steeds te twijfelen, zal ik nou die rooie pil nemen of toch maar die blauwe. Ik vind wonderland toch best aantrekkelijk.....
MMMMmmm, rood of blauw...
Zany is kewl!
(en Luna is een aardige kerel. Ik was dit jaar in Salou, en daar heb ik toch wel een leuk gesprek gehad met die kerel. Hij heeft zelfs ff een chickie geregeld voor deze man hier. Echt een alco trouwens, onze half kale DJ)