Nieuwe DJ Zany!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Hardstyle.. (waaronder Zany & LUNA)

-Awesome!!
-Tering herrie
-Is wel coowl
-Geef toch voorkeur aan ander muziek,,

Voting is only possible for our Members
Lukaz    posted on 01-09-2005 13:39
No Explanation Needed.. His New Masterpiece!!
De nieuwe Tracks van Zany: Thugz en Freakz
staan op de nieuwe Vinyl van Dj Zany:P:P
wat vinden jullie ervan? van dj zany en het hele hardstyle wereldje er omheen..

[Release Date Dj Zany - Thugz / Freakz: 19 September]
Mod edit by W.i.M on 19-09-2005 22:21 (3%)

What do you think about Nieuwe DJ Zany!! ??

Vote :   
wilum    posted on 01-09-2005 14:38
doe mij maar pavo die blijft toch op de achergrond en kan perfect draaien en heefd vele technieken

maar luna is ook een geode dj
Lukaz    posted on 01-09-2005 19:34
hell yea Luna is een goeie DJ in zijn 'one man show' in het Gelredome ging hij nog battelen tegen Zany èn Pavo nou je hoefde geen expert te zijn om te horen wie de beste was...  Winking my eye
Benji    posted on 01-09-2005 19:53
luna heeft niet gebatteld tegen Zany op zn feest maar alleen pavo..... ma pavo bracht een beetje tempo in het feest dus ik vond pavo beter dan luna...
Maar Zany rules beste hardstyle producer op moment...

Laidback    posted on 01-09-2005 21:02
Thugs Heefd een DROOM vocal :P,  helemaal af mensen !!
Basrose    posted on 01-09-2005 22:21
zany is totally the style i like :D ben erg benieuwd naar de nieuwe release
tairip    posted on 01-09-2005 23:27
Mijn style is iemand die je nog niet vaak genoeg ziet op grote feesten e.d.!!

PILA!
Lukaz    posted on 02-09-2005 12:04
als je ze wilt horen,, dat kan wel dan moet je even op www.Freaky.nl kijken dan bij hardstyle:P  dan kan je een demo horen..  (hij is echt master) 
Benji    posted on 02-09-2005 13:16
Pila is wel vet maar hij draait meer richting hardtrance..
thugs is gruwlijk op freaky kun je m al bestellen sinds eergister heb m vandaag binnen gekregen
of je moet ff na Freaky in Eindhoven mooie zaak trouwens grote kans dat je zany ook tegen komt zn studio zit er ook 

Basrose    posted on 02-09-2005 14:59
Poster: TheTapDanceR
als je ze wilt horen,, dat kan wel dan moet je even op www.Freaky.nl kijken dan bij hardstyle:P  dan kan je een demo horen..  (hij is echt master) 

k vind m beetje tegen vallen... lijkt wel veel op andere tracks maar mist net ff dat knallende/bijzondere... wel lekker plaat maar persoonlijk niet zo goed als de meeste andere die ie heeft gemaakt.
Lukaz    posted on 03-09-2005 15:31
Poster: Benji
thugs is gruwlijk op freaky kun je m al bestellen sinds eergister heb m vandaag binnen gekregen
of je moet ff na Freaky in Eindhoven mooie zaak trouwens grote kans dat je zany ook tegen komt zn studio zit er ook 

hehe zou graag willen is alleen beetje ver weg..  Winking my eye
Leon    posted on 03-09-2005 17:13

hmm... Eindhoven is een uurtje rijden van mij dus moet te doen zijn. En ze hebben daar alles op voorraad wat ook op de site op voorraad is neem ik aan? Dan ga ik es met een flinke beurs langs!
DJ_Mama    posted on 14-09-2005 17:31
Ik zit nog steeds te twijfelen, zal ik nou die rooie pil nemen of toch maar die blauwe. Ik vind wonderland toch best aantrekkelijk.....

MMMMmmm, rood of blauw...

Zany is kewl!

(en Luna is een aardige kerel. Ik was dit jaar in Salou, en daar heb ik toch wel een leuk gesprek gehad met die kerel. Hij heeft zelfs ff een chickie geregeld voor deze man hier. Echt een alco trouwens, onze half kale DJ)
Lukaz    posted on 20-09-2005 21:55
hij is uit..    :D
Dj_T.im    posted on 20-09-2005 21:58
my life style is hardstyle
zany is goed

Basrose    posted on 20-09-2005 22:24
Poster: DJ_Mama
Ik zit nog steeds te twijfelen, zal ik nou die rooie pil nemen of toch maar die blauwe. Ik vind wonderland toch best aantrekkelijk.....

MMMMmmm, rood of blauw...

Zany is kewl!

(en Luna is een aardige kerel. Ik was dit jaar in Salou, en daar heb ik toch wel een leuk gesprek gehad met die kerel. Hij heeft zelfs ff een chickie geregeld voor deze man hier. Echt een alco trouwens, onze half kale DJ)

Er is echt een stoere rmx van pillzzz... jammer dat die niet uikomt..

En btw ik was ook in salou toen luna draaide!! in de snoopy's.... toevallig of niet? :D
Lukaz    posted on 08-10-2005 18:17
coowl:D  dat maak ik dan weer nooit meej eh..:S

Blast    posted on 26-10-2005 19:11
Hardstyle is gewoon de bom, of t nou Zany, Luna, of Pavo is, ze zijn alle 3 goed.
Laidback    posted on 27-10-2005 20:07

PILA Hardtrance Confused?? ... hmnzz, vorig weekend was die als de sjaak hardbass aan het draaien,   en echt alleen maar hele diepe bass :D... hij doet het cker wel gruwlijk!!

ow btw, pila Thnx voor de Promo van D-block Vs The Basz Pimpz - Freak it/Rock this joint.. staat achter me TTs Winking my eye  BIG LETTERS, Strait On! :P

greetsz!

This is an old Topic

No new postings for 7.137 days.
 Post CommentThat would be 237.9 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

171 Users online: 13 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 17.190
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.690.142