Ik dacht laat ik even op dance tunes gaan rondsnuffelen. Tot mijn verbazing een compleet nieuwe look en systeem. Het werkt bij mij nog niet helemaal 100 punten.. Het bovenste deel van de site is een half scherm zwart.
En kan iemand me vertellen wat er met mij verlanglijstje is gebeurt?
Wat vinden jullie van deze vernieuwing?
What do you think about Dance Tunes vernieuwd ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Lay-out vind ik super, een stuk overzichtelijker dan de oude. Had vroeger nog wel eens wat problemen met de Player, maar die werkt nu ook prima. Q-dance musicstore maakt overigens gebruik van de oude lay-out.
dat one click buy vind ik wel fijn,, kreeg me alleen toch n rare factuur binnen,, had die dag 2 tracks gekocht, kreeg n factuur met die 2 tracks en prijze en onderaan stond €0,00
Poster: Flexii dat one click buy vind ik wel fijn,, kreeg me alleen toch n rare factuur binnen,, had die dag 2 tracks gekocht, kreeg n factuur met die 2 tracks en prijze en onderaan stond ?0,00
had ik ook, denk dat het komt omdat je niks betaald, maar van te voren al credits hebt gekocht..
Ik vind het er beter uitzien, maar bij sommige nummer als ik ze voor wil luisteren klinken ze echt heel langzaam. De helft van de normale BPM denk ik.
This is an old Topic
No new postings for 5.959 days. Post CommentThat would be 198.6 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.