Dance Tunes vernieuwd (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

GD    posted on 08-05-2009 23:54
Ik dacht laat ik even op dance tunes gaan rondsnuffelen. Tot mijn verbazing een compleet nieuwe look en systeem. Het werkt bij mij nog niet helemaal 100 punten.. Het bovenste deel van de site is een half scherm zwart. 

En kan iemand me vertellen wat er met mij verlanglijstje is gebeurt?

Wat vinden jullie van deze vernieuwing?

What do you think about Dance Tunes vernieuwd ??

Vote :   

DJDenz    posted on 09-05-2009 00:03
Soms is een site aan vervanging toe.. geen idee hoe het voorheen bij Dance Tunes was, want haal m'n tracks altijd bij Beatport. Grafisch ziet de website er wel flitsend en overzichtelijk uit Smile
GD    posted on 09-05-2009 00:12
Hmm, ik ben t overzicht eerder even kwijt.
DJDenz    posted on 09-05-2009 00:16
Zoals ik al zei.. ik heb geen idee hoe het voorheen precies ging, maar ik denk dat ik er goed uit zou komen als ik via Dance-Tunes m'n tracks zou bestellen etc.
User edit by DJDenz on 09-05-2009 @ 00:16:26 (3%)
Farsteps    posted on 09-05-2009 00:21
ik neem aan dat het Dance-tunes.com is.
Bij mij werkt hij gewoon goed.
Kan zijn dat het bovenste deel bij jouw zwart is omdat je geen flash hebt of ondersteund, de site is namelijk in flash.
Snoey    posted on 09-05-2009 04:19
Ik vond de oude lay out juist goed. De top 20 + new released in een scherm.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dyno    posted on 09-05-2009 08:46
Ziet er best goed uit hoor.
Beter als de oude site.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
DjVictorF    posted on 09-05-2009 09:13
Ik vind het er een stuk mooier uitzien. Ziet er ook lekker overzichtelijker uitWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
GD    posted on 09-05-2009 09:17
Aah kijk. Nu doet ie het wel goed. Ziet er inderdaad mooi uit. Wel raar dat ie het gisteren niet deed. T zal niet aan mn Flash gelegen hebben, daarvan heb ik sowieso wel de nieuwste update. Maar nog steeds kan ik mijn ouder verlanglijstje niet terugvinden. Ik weet zo uit mn hoofd niet meer wat k daar in had staan dus dat vind ik toch erg jammer.
justjustin    posted on 09-05-2009 09:19
Ik vindt de dj charts duidelijk en leuk om af en toe door te bladeren ben alleen de podcast kwijt!!
GD    posted on 09-05-2009 09:39
Bij mij blijft een track die je afspeelt soms afspelen wanneer je m stopt of een nieuwe wil afspelen. Dan gaat alles door elkaar. Moeten ze nog maar even wat aan doen.
Woudtje    posted on 09-05-2009 10:09
De site vind ik wel mooi opgezet, maar ik koop daar niks meer. Je kreeg er geen album art bij en als je denkt dat je single koopt en je laat hem in itunes is het opeens een nummer van een verzamel album.

Als je op de downlooad knop drukt krijg je 10 min. de kans om op nieuw te downloaden voor het geval dat het niet lukt. Bij mij ging het na bijna 10 min. mis en kon gewoon fluiten naar mijn muziek. Heb ook twijfels bij de kwaliteit van de muziek.
Roov    posted on 09-05-2009 10:21
Mijn eerste indruk was toch wel dat ik het er gelikt uit vond zien, maar ik vind het echt heel onoverzichtelijk!
Tomazos    posted on 09-05-2009 10:35
Mijn vaste hoofdzaal dj collega van hmh staat er ook tussen,

Robert reyes - epic,

ik ken de track al een tijdje omdat hij hem altijd aan het luisteren was om te horen of tonen en bass e.d goed waren enzo,

maar die track is echt vet!,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
tom-j    posted on 09-05-2009 10:43
ik ben gewoon me hele wishlist kwijtCool! maar goed was toch al van plan over te stappen naar beatport/traxsource!
GD    posted on 09-05-2009 10:48
Ik ben dus ook mn wishlist kwijtCool Ik gebruik Beatport en Dancetunes, het beste van twee wereldenCool. Deze nieuwe opzet is even wennen maar uiteindelijk wel beter vind ik.
Denle    posted on 09-05-2009 11:38
Ik vind hem Super vet
RJBee    posted on 11-05-2009 10:24
Poster: Snoey
Ik vond de oude lay out juist goed. De top 20 + new released in een scherm.

Nu als je op de site komt staat de top 20 er ook gewoon hoor..
RJBee    posted on 11-05-2009 10:33
Poster: Woudtje
De site vind ik wel mooi opgezet, maar ik koop daar niks meer. Je kreeg er geen album art bij en als je denkt dat je single koopt en je laat hem in itunes is het opeens een nummer van een verzamel album.

Als je op de downlooad knop drukt krijg je 10 min. de kans om op nieuw te downloaden voor het geval dat het niet lukt. Bij mij ging het na bijna 10 min. mis en kon gewoon fluiten naar mijn muziek. Heb ook twijfels bij de kwaliteit van de muziek.

Mja je bent er natuurlijk altijd zelf bij wanneer je iets koopt. Ik vind het er duidelijk genoeg bij staan of het een compilatie is of niet.
RJBee    posted on 11-05-2009 10:35
Poster: justjustin
Ik vindt de dj charts duidelijk en leuk om af en toe door te bladeren ben alleen de podcast kwijt!!

Podcast knop is inderdaad verdwenen, maar je kan ze ook nog altijd op blog.dance-tunes.com downloaden...
Woudtje    posted on 11-05-2009 12:00
Poster: RJBee
Poster: Woudtje

Mja je bent er natuurlijk altijd zelf bij wanneer je iets koopt. Ik vind het er duidelijk genoeg bij staan of het een compilatie is of niet.

Niet als je nummers selecteert uit de top 100! 

RJBee    posted on 11-05-2009 12:33
Nja oke, je ziet het misschien niet direct erbij staan, maar volgens mij heb je dat nergens.. Bij de trackspecificaties zie je in ieder geval wel het album erbij staan, als ie van een album is..
Snoey    posted on 11-05-2009 13:01
Poster: RJBee

Nu als je op de site komt staat de top 20 er ook gewoon hoor..

En wat staat er nog meer in me post? 

De top 20 + new released in één scherm
www.soundcloud.com/ten-hooven
MaD    posted on 11-05-2009 16:02
Ziet er mooi uit, maar ik vind het ook wel fijn als het gebruiksvriendelijk is, en dat is t nog steeds niet. Is je mandje leeg  als je een keer uitlogd... vind ik niet erg prettig... Charts doorlopen gaat wel goed, maar echt door de muziek bladeren kan ook niet, dus meer dan de charts of zoeken op naam zit er niet in.

Kortom: Ziet er mooi uit, maar praktisch is anders, ik ken een handvol sites die prettiger werken dan DT
noadja.com /// aboveall.nl
GD    posted on 12-05-2009 14:38
Juist nu het vernieuwd is, is er wel de mogelijkheid om door muziek te bladeren.
Flexii    posted on 12-05-2009 14:48
ik vond het oude toch wat overzichtelijker, ik zal hier uiteraard wel aan wennen, zo is dat met alles, maar op dit moment had ik toch liever het oude, al vind ik dit er wel een stuk mooier uitzien

342 Users online: 239 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 48.431
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.741.822