Poster: Snoey
Ik vond de oude lay out juist goed. De top 20 + new released in een scherm.
Poster: Woudtje
De site vind ik wel mooi opgezet, maar ik koop daar niks meer. Je kreeg er geen album art bij en als je denkt dat je single koopt en je laat hem in itunes is het opeens een nummer van een verzamel album.Als je op de downlooad knop drukt krijg je 10 min. de kans om op nieuw te downloaden voor het geval dat het niet lukt. Bij mij ging het na bijna 10 min. mis en kon gewoon fluiten naar mijn muziek. Heb ook twijfels bij de kwaliteit van de muziek.
Poster: justjustin
Ik vindt de dj charts duidelijk en leuk om af en toe door te bladeren ben alleen de podcast kwijt!!
Poster: RJBeePoster: Woudtje
De site vind ik wel mooi opgezet, maar ik koop daar niks meer. Je kreeg er geen album art bij en als je denkt dat je single koopt en je laat hem in itunes is het opeens een nummer van een verzamel album.Als je op de downlooad knop drukt krijg je 10 min. de kans om op nieuw te downloaden voor het geval dat het niet lukt. Bij mij ging het na bijna 10 min. mis en kon gewoon fluiten naar mijn muziek. Heb ook twijfels bij de kwaliteit van de muziek.
Mja je bent er natuurlijk altijd zelf bij wanneer je iets koopt. Ik vind het er duidelijk genoeg bij staan of het een compilatie is of niet.Niet als je nummers selecteert uit de top 100!
Poster: RJBee
Nu als je op de site komt staat de top 20 er ook gewoon hoor..