Mashups by Re-beat! *New one*!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stefjuuh    posted on 08-05-2009 20:55
4 mashups van mij, veel plezier ermee! (misschien dat ik 1 al eerder heb geplaatst hier)

Spells of house

Leave the world with rise

La Unique Guitarra

Touch my mojito

Dit keer geen gedoe met hiddenmessage, commentaar altijd welkom! (Ook negatief/opbouwendWinking my eye)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Stefjuuh on 18-05-2009 @ 22:14:18 (29%)

What do you think about Mashups by Re-beat! *New one*!! ??

Vote :   
Stefjuuh    posted on 09-05-2009 21:31
Feedback? Ik zie 30 views..
cross-over    posted on 10-05-2009 18:53
alle 4 zijn technisch gewoon goed.

De eerste twee spreken me niet zo aan, is niet echt mijn smaak maar zitten wel goed in elkaar.
Het is meer een mix dan een mashup, alhoewel de vocals goed gebruikt zijn.

danube met Kim Cooper samen met Orjan Nilsen klinkt goed maar ik heb het idee dat er weinig mashup in zit behalve dan het gebruik van de vocals en claps. De underground trance van Guitarra klinkt bijna het zelfde maar dit is net iets voller en ik vind hem best lekker.

Touch my mojito is weer een prima mashup. Zit gewoon goed in elkaar.

Tja feedback zonder hm blijkt een illusie te zijn. Maar ook met HM krijg je meer chk dan echte response. Jammer.
http://soundcloud.com/lau-daniels
djmathijs    posted on 10-05-2009 19:36
Ik heb nu niet zoveel tijd om ze allemaal te checken, ik ben nu touch my mojito aan het beluisteren.
Klint goed!
Maar wat is het nummer met touching you... kissing you.. loving you...?
Stefjuuh    posted on 10-05-2009 20:27
Touch me - bingo players

De originele History of house, en Spells of yorube vond ik niet echt superspannend, dus even over elkaar heen gegooit. Uit verveling heb ik leave the world with rise gemaakt. Ik wil met mijn edits ook niet totaal andere tracks creeren, ik wil alleen voor een extra stapje zorgen, en klein verassingseffect. Btw, touch my mojito is ook zwaar mijn favoriet!

Thnx 4 feedback!
RAS    posted on 11-05-2009 02:34
Alleen touch my mojito ff geluisterd. Het past goed bij elkaar en zit goed in elkaar. Wel jammer dat het bekende deuntje van mojito alleen op de achtergrond te horen is en er niet ff een keertje uitgelicht word.
Cyspoz    posted on 11-05-2009 07:11
Eerste twee ken ik niet alle ingrediënten van dus is wat lastig oordeel over geven. La Unique Guitarra heb je al eens eerder gepost. Touch my mojito had bij mij de hoogste verwachtingen maar vond hem wat tegen vallen. Mede om wat RAS ook al zei, maar ik vroeg me ook af of ze wel tonaal bij elkaar passen. Klonk niet helemaal lekker bij elkaar, misschien nog wat tweaken. Dan lijkt het mij wel een leuke mashup.
Stefjuuh    posted on 11-05-2009 19:00
Poster: RAS
Alleen touch my mojito ff geluisterd. Het past goed bij elkaar en zit goed in elkaar. Wel jammer dat het bekende deuntje van mojito alleen op de achtergrond te horen is en er niet ff een keertje uitgelicht word.

Ik vind het juist vet hoe hij na de 2de break drin zit!

Poster: Cyspoz
Eerste twee ken ik niet alle ingredi?nten van dus is wat lastig oordeel over geven. La Unique Guitarra heb je al eens eerder gepost. Touch my mojito had bij mij de hoogste verwachtingen maar vond hem wat tegen vallen. Mede om wat RAS ook al zei, maar ik vroeg me ook af of ze wel tonaal bij elkaar passen. Klonk niet helemaal lekker bij elkaar, misschien nog wat tweaken. Dan lijkt het mij wel een leuke mashup.

Tonaal niet? Die heb ik nog niet gehoord! Ik vind het juist wel lekker klinken bij elkaar!
Stefjuuh    posted on 15-05-2009 20:24
Wie pakt ze nog even mee voor morgen?
Saskia    posted on 15-05-2009 22:19
ik heb ze nog even meegepakt Happy, laughing
zijn lekker Happy, laughing
Stefjuuh    posted on 18-05-2009 18:33
Soms kijk je naar boven en zie je allemaal stipjes in de lucht.....

*Nog 1 toegevoegd in de HM*
donkey    posted on 18-05-2009 19:07
jek
Maniax
Stefjuuh    posted on 19-05-2009 21:43
En donkey, wat vind je drvan?
jannickv    posted on 19-05-2009 21:55
toch reageren dan maar voor die hm

This is an old Topic

No new postings for 5.972 days.
 Post CommentThat would be 199.1 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

251 Users online: 62 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 4.422
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.478.195