staat al een tijdje in FL te wachten en is nu eindelijk klaar. Het is nu aan jullie om opmerkingen enz te geven zodat dit straks eindelijk mijn eerste release kan worden.
Verder is er ook nog een hardstyle versie (165bpm) voor de liefhebbers....
tia
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 06-05-2009 @ 16:43:29 (100%)
What do you think about [P] Cross-Over - Raise your Hands ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vul even een description in aub. De forum postings komen hieronder te staan. Je description wordt gebruikt in het start topic in het forum, gebruik die dus bij het toevoegen...
Track klinkt lekker overigens, weinig op aan te merken
Bedankt voor het luisteren en het geven van een opmerking (wat er trouwens maar weinig doen...). description is nog niet mogelijk, maar ik wacht het weekend wel af zodat je rustig naar de bug kunt kijken.
Als de reakties op dit nummer goed zijn dan wil ik deze voor de zomer nog wat aanpassen en uitbrengen.
hij klinkt wel grappig, beetje 1998 dat wel. Of dit echt release materiaal is denk ik niet, ik vind het misschien nog wat te simpel, wellicht met wat aanpassingen, zoals er misschien een iets stevigere beat bij te gooien
hey claus, dat disco soundje zal wel aan de leeftijd liggen, ik hang toch nog een beetje in de jaren 80
Renzis, hoe bedoel je met simpel, als je gerichte tips hebt dan zijn ze altijd welkom. Ik vond zelf, maarja dat doen we allemaal wel, dat dit nog niet zo verkeerd was. Maar proffie hulp si altijd welkom.
Trouwens bedankt voor de reaktie, da's ook niet meer zo vanzelf sprekend de laatste tijd hier op DJR.
Ja idd de reacties zijn de laatste tijd behoorlijk karig, jammer terwijl je veel kan leren van mekaar. Ja die disco en new wave zijn toch de roots van de golf waar we nu op surfen, respect 2 the old tunes.
Niet helemaal mijn stijl, maar verveelt mij iig niet, dus dat is zeker goed
'Music is the universal language of mankind...'
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.