5 Mei : Isis & Ellen ten Damme
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-05-2009 20:09
Op 5 mei aanstaande hebben Isis en Ellen ten Damme de grote eer om als Ambassadeurs van de Vrijheid per helikopter door Nederland te reizen. Daar zullen zij optreden op de Bevrijdingsfestivals van Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Roermond en Wageningen.

Hier zal Ibiza Luna onderdeel zijn van een half uur durende show, waarin Isis & Piet Jan Blauw de track live ten gehore brengen.Ellen ten Damme zal Ibiza Luna op de viool begeleiden.

Daarnaast heeft Isis speciaal voor Bevrijdingsdag het nummer Liberté gecomponeerd, welke uiteraard ook onderdeel gaat zijn van het optreden. Liberté is een tribal dans track, die geïnspireerd is door de hedendaagse minimal trend. En als extra instrument zet Isis voor de eerste keer ook haar stem in.

Isis en Ellen

Ellen ten Damme en Isis staan tijdens de Bevrijdingsfestivals voor het eerst samen op het podium;
speciaal voor 5 mei gaan ze een unieke samenwerking aan. Zij willen de bezoekers meegeven dat
“we op 5 mei onze vrijheid vieren en realiseren dat deze niet vanzelfsprekend is.”

DVJ Show
Isis en Piet Jan Blauw
Isis zal op 5 mei verantwoordelijk zijn voor de visuals. Ze zal dan gebruik maken van de DVJ-1000 en de mixer SVM-1000 van Pioneer. Via deze nieuwe mengtafel kan Isis tegelijkertijd beeld en geluid mixen. De DVJ-1000 heeft de standaardkenmerken en verbeterde specificaties van de CDJ-1000MK3 van Pioneer, maar speelt ook DVD’s.

Daarmee is de DJ dus ook VJ geworden. Isis zal zowel als DVJ en als live artiest op de bühne staan. De kleding van Isis en Ellen zal op 5 mei o.a. worden verzorgd door Individuals.

Meer info : AllisOne

En ondergetekende gaat mee als Tech Support Cool.

Hier ga ik ook een video film van maken die op de Pioneer website geplaatst zal gaan worden.

DJsounds.com
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-05-2009 20:11 (1%)

What do you think about 5 Mei : Isis & Ellen ten Damme ??

Vote :   

Snoey    posted on 04-05-2009 20:24
Ellen en Isis waren net gespot door de camera's op NL2 tijdens de herdenking :P

De bootschap is mooi, alleen beetje jammer dat het op een reclamestunt begint te lijken van een bekend dj merk.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lead    posted on 04-05-2009 20:41
Nope. Zie je een persbericht op de site van Pioneer ??

Op het event zal ook niet naar voren komen door platte sponsering met logo's oid. Ik heb in mijn post de links aangemaakt naar de product pagina's, maar dit is niet zo op Isis' website.

En natuurlijk help ik Isis als ze wil beginnen met video mixen Winking my eye
Let the BASS be louder
baath    posted on 04-05-2009 21:32
toch maar jammer dat ze niet naar vlissingen komen..
maar wij hebben dada life en millow Smile
Prozei    posted on 04-05-2009 22:01
mischien dat ik morgen nog ff in rotterdam kom kijken als ik niet te vroeg klaar ben met werken.
Lead    posted on 05-05-2009 06:11
Hoppa.... op weg naar Amsterdam. Vertrek van vliegbasis Gilze-Rijen. Ben benieuwd...
Let the BASS be louder
Saskia    posted on 05-05-2009 09:15
Ik ga vandaag in roermond kijken.. Kijken of ik je kan spotten lead Cool
DJKIWI    posted on 05-05-2009 11:08
Ik ben er ook bij! (in Roermond)
Saskia    posted on 05-05-2009 11:39
PM me eens een foto van je misschien zie ik je dan :P
dj-nick    posted on 05-05-2009 23:11
Ik ben even in Rotterdam wezen kijken vondt er helemaal niks aan.
Was in een uurtje weer weg.
Progamma hadden ze veel beter in moeten delen vindt ik nu had je rock en soul achtig iets pas op het laatst kwamen er wat dj's na 8 uur.
Basrose    posted on 05-05-2009 23:14
ik zag ze nog in het nieuws... in de bus Happy, laughing Hoop dat je nog wel in de heli gezeten hebt!

geloof op het nieuws rtl4 btw
Lead    posted on 05-05-2009 23:18
Ja, was ook in Roermond... Rond de opening zo'n beetje (12:00 ofzo), was onze eerste stop, de crew ging gewoon mee naar de festivals. Die hebben ook een zwaar dagje gehad Winking my eye

Toen Rotterdam (rustig), Utrecht (goed) en Amsterdam (ook goed). Wageningen gaat hem hem niet meer worden. Daar zou Isis om 23:30 moeten draaien, maar voordat ik dan weer thuis ben zou wel erg laat worden (morgen weer gewoon werken natuurlijk).

Edit: Yep zat zeker in de Chinook, van Gilze-Rijen naar Roermond, toen naar Rotterdam en toen naar Utrecht. Naar Amsterdam ging met de bus (heli is geen tijdwinst want je kunt niet in de buurt landen met zo'n joekel)

Op de legerbasis hebben we nog een groepsfoto genomen aan het begin van de dag, ben benieuwd of die nog gepubliceerd wordt ergens (was 3FM, ANP en NOS bij). Mocht dat zo zijn, ik sta aan de rechterkant van de foto achteraan ergens.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 05-05-2009 23:21 (88%)
Basrose    posted on 05-05-2009 23:27
Poster: Lead
Ja, was ook in Roermond... Rond de opening zo'n beetje (12:00 ofzo), was onze eerste stop, de crew ging gewoon mee naar de festivals. Die hebben ook een zwaar dagje gehad Winking my eye

Toen Rotterdam (rustig), Utrecht (goed) en Amsterdam (ook goed). Wageningen gaat hem hem niet meer worden. Daar zou Isis om 23:30 moeten draaien, maar voordat ik dan weer thuis ben zou wel erg laat worden (morgen weer gewoon werken natuurlijk).

Edit: Yep zat zeker in de Chinook, van Gilze-Rijen naar Roermond, toen naar Rotterdam en toen naar Utrecht. Naar Amsterdam ging met de bus (heli is geen tijdwinst want je kunt niet in de buurt landen met zo'n joekel)

Op de legerbasis hebben we nog een groepsfoto genomen aan het begin van de dag, ben benieuwd of die nog gepubliceerd wordt ergens (was 3FM, ANP en NOS bij). Mocht dat zo zijn, ik sta aan de rechterkant van de foto achteraan ergens.

VET!
OneSixty    posted on 05-05-2009 23:31
Lead    posted on 06-05-2009 00:17
Poster: Lightzone
zei dat dan meteen !

Ja, die bedoel ik :p
Jammer dat ze de hele act zo een beetje uit zijn verband trekken.

Het eerste deel had ze nog gewoon kleren aan en deed ze 2-4 nummers met een band.

Die draden kwamen halverwege de show en zijn touch-sensors. Die triggeren een sampler met woorden als 'wij' 'zijn' en 'vrij'. Isis stond tijdens de act video te mixen op de SVM met eigen video materiaal. Er stond nog een jongen bij met zijn mac de beat te doen. In het laatste stukje drumt de drummer nog eventjes mee.
Let the BASS be louder
Saskia    posted on 06-05-2009 13:47
Ik heb je gezien lead, denk ik :P..
Ik vond het in roermond wel gezellig.. Alleen het was bijna alleen maar
keiharde rock enzo.. Bijna geen variatie, niet een dj een half uurtje, of iets pop-achtigs..
Maarja
voor de rest wel gezellig Happy, laughing
polly    posted on 06-05-2009 15:20
wageningen was best gezellig alleen heb meer cafe's van binnen gezien dan buiten het grote podium maar had geen zin om in de regen te staan:p

This is an old Topic

No new postings for 5.967 days.
 Post CommentThat would be 198.9 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

451 Users online: 354 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 55.742
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.742