OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Luister hem nu voor de 2e keer eerste keer was een beetje wenne,ik vind zeker dat je er wat tofs van gemaakt hebt,alleen tja vind het een beetje te jumpstyl,begin is juist vet,alleen daar blijf je te lang door gaan met het melo zelf, miss daar nog een beetje een andere draai aan geven? Dat is mijn mening voor de rest niks mis mee
dj no-rush - the intermidation (hardstyle) Klinkt stukke beter!
Ik vind het niet zo... Het is zoals ccc al zei niet echt Hardstyle, maar Harddance achtig. Da Tweekaz - The Past is een beter voorbeeld als ik eerlijk ben. Probeer zelf eens iets te verzinnen.
bedankt voor jullie meningen ik ben het met jullie eens. van fouten moet je leeren tog? ik verbeeter hem denk ik wel en dan hoor ik graag weer jullie mening
This is an old Topic
No new postings for 5.988 days. Post CommentThat would be 199.6 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.