Het Motorische Voertuigen Topic (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjVictorF    posted on 03-05-2009 13:04
Hallo allemaal!
Hier dan een topic over voertuigen! Wat voor voertuig/voertuigen heb jij? Of welke ga je in de toekomst kopen? (Wel een beetje serieus graag) Je kan hier foto's van alle motorische voertuigen plaatsen en er dan wat over vertellen!
Ik heb zelf laatst een minibike gekocht samen met een vriend: Minibike
2 tak, schijfremmen, trekstarter, snelheid rond de 65 kmpu

wil ook nog een mini dirtbike kopenHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 03-05-2009 @ 13:27:14 (27%)

What do you think about Het Motorische Voertuigen Topic ??

Vote :   

DjVictorF    posted on 05-05-2009 11:22
Poster: Roov

Die hebben wij thuis staan, en ik heb vandaag mijn rijbewijs opgehaald Happy, laughing

Van die zwarte puch wist ik het maar die oranje heb ik nog nooit gezien bij jouCool waar staat die dan?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Sound-Division    posted on 05-05-2009 13:11
Ik rijd zelf een Zundapp Sprinter, ook een oldtimer :P
Roov    posted on 05-05-2009 17:35
Poster: DjVictorF

Van die zwarte puch wist ik het maar die oranje heb ik nog nooit gezien bij jouCool waar staat die dan?

In de garage Cool
Esmee    posted on 05-05-2009 19:10
Ik heb een fiets :D
een pointer glorie om precies te zijn, kras vrij, alles is heel, en ik ga er voorzichtig mee om.
Zonder versnellingen, achteruittraprem. Met wind mee en energie, kan ik er behoorlijk hard mee, nee niet zo hard als een scooter maar toch wel 15-20km per uur schat ik. geen zin om het uitterekenen, maar ik deed er iets minder dan 3 minuten erover om naar school te fietsen toen t stoplicht op groen stond toen ik aan kwamrijden met wind mee... de afstand naar school si voormij 910 meter, reken maaruit hoesnel ik dan fietste.... iets van 20-25 km uur schat ik.

en een auto zoals hier naast, ik kon mijne even niet vinden, maar hij is blauw en iets van 35 cm lang
hij kan driften en hij slurpt 6 AA batterijen behoorlijk snel leeg, ik had er jammergenoeg niet 1 gekocht met al oplaadbare batterijen erbij, maargoed ik heb hier thuis ook 8 oplaadbarebatterijen. Scooter vind ik zonde van mn geld en auto moet ik nog even voor wachten....
Dyno    posted on 05-05-2009 20:41
Mijn voertuig staat ergens in dit topic.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 07-05-2009 21:18
Made in China zeker ?
Afblijven van die prullen, levensgevaarlijk speelgoed, en loopt van geen meter
Poster: Convert
Wij hebben ook nog zo'n minibike, hij loopt alleen niet. Geen flauw idee wat er mis mee is. Hij heeft het in totaal 2 dagen gedaan :P Als iemand denkt hem wel klaar te kunnen krijgen mag die hem wel ophalen voor rond de 50euro, alles zit er nog bij.
MM

Zelf heb ik een Rieju RS2 Matrix, daar moeten de keringen nog van vervangen worden in het blok en voorvork.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.958 days.
 Post CommentThat would be 198.6 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 109 Guests (156 Unknown)
Pages generated today : 85.007
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.044