De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (6/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

Saskia    posted on 05-05-2009 20:03
whahaha
kijk
ik op l1 :P
Link
Mod edit by Nvie on 06-05-2009 13:36 (82%)
[MOD Edit] Link
Snoey    posted on 05-05-2009 20:36
dat vind jij toch niet goed Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 05-05-2009 22:12
Nee, is niet zo goed!
Roov    posted on 05-05-2009 22:16
Nee, dat weer is zeker niet goed!
Basrose    posted on 05-05-2009 22:39
ik wou deze toch even met jullie delen... misschien kennen jullie hem al:

http://www.youtube.com/watch?v=GymkgWVanMY
User edit by Basrose on 05-05-2009 @ 23:26:12 (100%)
Ashley    posted on 05-05-2009 22:42
jeetje, is mn mixje n alweer van de page verdwenen:P gaat hard hier in de LL.
nog maar een poging: http://www.youtube.com/watch?v=puUjVyCyhEg 
nieuw mixje van mij... meningen?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Crazy    posted on 05-05-2009 23:44
Gezellig hoor, sta je met een aantal vrienden en kennisen van de DJ's te genieten bij de Erasmusbrug in Rotterdam.
Hoor je de MC zeggen: WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU PEOPLE?!?! De muziek was al stopgezet en hij keek naar een hoek voor het podium.
Zie je opeens een mensenmassa op je afkomen...
Het volgende was er aan de hand:

5 mei 2009

Het bevrijdingsfeest Zuid-Holland aan de Zalmhaven in Rotterdam is voortijdig afgebroken na een steekpartij en vechtpartijen.
Dinsdagavond kregen 2 groepen jongeren het regelmatig met elkaar aan de stok en zochten elkaar steeds weer op. Daarbij werd met flessen gegooid en er is ook iemand gestoken met een fles. De politie zette daarop de nooduitgangen open om de bezoekers van het terrein te krijgen. Dat werkte niet, waarop de menigte zich tegen de agenten keerde. Die losten waarschuwingsschoten. Daarop werd het evenement rond 22.30 uur afgebroken; het licht ging aan en de muziek werd stop gezet. Het feest zou oorspronkelijk tot 23.00 uur duren. In de hectiek is het slachtoffer van de steekpartij verdwenen.

Ik hoorde 7 schoten, dus ik weet niet of alles van de politie was. Natuurlijk meteen wegwezen daarzo.

Meteen je avond naar de kl*teCool
User edit by Crazy on 06-05-2009 @ 00:04:19 (25%)
OneSixty    posted on 06-05-2009 00:04
Poster: Ashley
nog maar een poging: http://www.youtube.com/watch?v=puUjVyCyhEg 

netjes Happy, laughing
wel nog een beetje werken aan het uitfaden, ik hoor altijd graag een vocal helemaal doorlopen, anders klopt het gewoon niet.
ook ervoor zorgen dat je tijdens de overgang niet een irritant geluid krijgt omdat je teveel met de eq's aan het spelen bent.
maargoed, wat zit ik te lullen, goed gemixt !
Snoey    posted on 06-05-2009 01:23
Poster: Ashley
nog maar een poging: http://www.youtube.com/watch?v=puUjVyCyhEg 

Beatmatchen kan je. 

Maar je mag wel werken aan je timing, de timing wanneer je een plaat mixt  en de timing met de EQ. 

Het is bijvoorbeeld erg gaaf om de EQ van de low tijdens een overgang over te gooien op een bepaald punt. Zo krijg je meer drive in je mixes en worden je overgangen niet saai.

Ik weet alleen niet even snel een house Dj die ik als voorbeeld kan gebruiken met wat ik bedoel. Ik heb wel een filmpje van Tiesto toen ik zelf net begonnen was met draaien. Deze overgang ging ik exact namixen om het EQ te leren. Wanneer de kick van advanced (plaat2) erin komt gooit hij ze om. Je leert gelijk ook hoe hij met de EQ speelt door soms het laag 1 tel eruit te trekken.

http://www.youtube.com/watch?v=KVAHe1wkzaA

Mads Arp - Slow it down (Mathilda Remix)
Marcel Woods - Advanced (Original Mix)      

De timing van het mixen wat ie daar doet is gedurft, want die is niet zoals het boekje. Toch is die overgang tof, maar werkt niet met alle platen zo. Mischien dat ik ooit zelf een youtube filmpje maak over timing en EQ'en. 

OneSixty    posted on 06-05-2009 12:59
Poster: Crazy
Gezellig hoor, sta je met een aantal vrienden en kennisen van de DJ's te genieten bij de Erasmusbrug in Rotterdam.
Hoor je de MC zeggen: WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU PEOPLE?!?! De muziek was al stopgezet en hij keek naar een hoek voor het podium.

5 mei 2009

Het bevrijdingsfeest Zuid-Holland aan de Zalmhaven in Rotterdam is voortijdig afgebroken na een steekpartij en vechtpartijen.
Dinsdagavond kregen 2 groepen jongeren het regelmatig met elkaar aan de stok en zochten elkaar steeds weer op. Daarbij werd met flessen gegooid en er is ook iemand gestoken met een fles. De politie zette daarop de nooduitgangen open om de bezoekers van het terrein te krijgen. Dat werkte niet, waarop de menigte zich tegen de agenten keerde. Die losten waarschuwingsschoten. Daarop werd het evenement rond 22.30 uur afgebroken; het licht ging aan en de muziek werd stop gezet. Het feest zou oorspronkelijk tot 23.00 uur duren. In de hectiek is het slachtoffer van de steekpartij verdwenen.

Ik hoorde 7 schoten, dus ik weet niet of alles van de politie was. Natuurlijk meteen wegwezen daarzo.

tadaaa
Winston    posted on 06-05-2009 13:28
Poster: Ashley

Je kan over denken om een speciaal topic te maken met linkjes van je short mixjes naar je youtube channel. Dan hoef je niet steeds een topic aan te maken of opnieuw kickjes te geven in de late leeuw. En dan zijn ook alle mixjes bij elkaar te vinden via de DJResource topic.
Tic Toc
Saskia    posted on 06-05-2009 13:49
Poster: Crazy

5 mei 2009

en dat noemen ze bevrijdingsdag..
Crazy    posted on 06-05-2009 14:42
Poster: Saskia

en dat noemen ze bevrijdingsdag..

Inderdaad, gewoon erg jammer dat het meteen voor iedereen verpest wordt..
Saskia    posted on 06-05-2009 14:54
Heeft iemand trouwens nog een mix voor me, met beetje commerci?le muziek? (house/top40)
justjustin    posted on 06-05-2009 15:19
Heeft iemand trouwens nog een mix voor me, met beetje commerciële muziek? (house/top40)

vanavond Winking my eye...
Winston    posted on 06-05-2009 15:36
Heeft iemand trouwens nog een mix voor me, met beetje commerciële muziek? (house/top40)

Is er iets mis met je set, zodat je niet zelf kan mixen of heb je geen commercieel in je collectie?
Tic Toc
Stefjuuh    posted on 06-05-2009 15:40
Heeft iemand trouwens nog een mix voor me, met beetje commerci?le muziek?
(house/top40)

klik
justjustin    posted on 06-05-2009 15:44
het geluid op q-music alweer geraden Winking my eye...het was het skimmen van een pinpas..
justjustin    posted on 06-05-2009 15:57
finalcountdown.jpg

HAHAHA wat grappig werkt altijd!!!
Sorry voor de dubbelpost!Cool
Synchronizer    posted on 06-05-2009 16:59
Poster: justjustin
het geluid op q-music alweer geraden Winking my eye...het was het skimmen van een pinpas..

hoeveel heeft het diegene opgeleverd?
ccc    posted on 06-05-2009 17:02
whahaha
kijk
ik op l1 :P
Link

hahaha.

Ik vind het altijd raar om me zelf terug te zien op een filmpje. Lijkt me al helemaal raar op tv.
Saskia    posted on 06-05-2009 17:03
Ik stond op het bevrijdingsfestival opeens krijg ik een sms:
wow tv sterretje op l1 =)..
Ik dacht ohnee hebben ze dat echt uitgezonden :P..
En dan hoor je je verschrikkelijke limburgse accent.. Pff =P
justjustin    posted on 06-05-2009 17:07
Poster: Smiddey

hoeveel heeft het diegene opgeleverd?

durf het niet te zeggen maar volgens mij was het weer erug snel! (dus niet echt veel)
Tomazos    posted on 06-05-2009 17:31
ZO, even een update @ me website:P

www.djtomazos.com

en dan voornamelijk het agenda gedeelte:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 06-05-2009 17:36

Op mijn Hyves pagina staan nog 3 hot mixes, 10 vette platen weggemixt in 30 minuten.

89 Users online: 9 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 19.157
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.531